مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

این نکته را هم در لحاظ داشته باشید که وضعیت هر پروژه با پروژه دیگر گوناگون میباشد. استراتژی‌هایی که برای یک پروژه اثر گذار بوده‌اند ممکن میباشد در پروژه دیگر بی‌اثر باشند. هر که خویش را به سکو یک پایبند کرده‌با‌شد، سئو سایت  متحمل فشار کم عقل بسیار سنگینی گردد و این فشار سبب ساز میشود نتواند راه‌حل‌های جایگزین پیدا نماید. کلاً می‌اقتدار اظهار کرد، در قرارداد بهینه سازی میتوانیم تعهد بدهیم البته تضمین خیر! میتوانیم دارای تعهد شویم که تمامی شغل های مورد نیاز را بر طبق علم و بضاعت و توان خویش انجام دهید و کلیه این کوشش‌ها را در قالب گزارش‌های منظم به اطلاع صاحب کار برسانید. تضمینی چهت نیل به یک فیض معلوم نیست.

 

اعتماد صاحب کار را جلب نمائید!

 

پر‌نور کردن ذهن کارفرماهایی که با بهینه سازی شناخت ندارند فعالیت معمولی‌ای وجود ندارد. آنان مبالغ متعددی هزینه می‌نمایند و توقع دارا‌هستند فیض را به وضوح و به‌سرعت مشاهده نمایند. بهتر میباشد از روز اولیه به طور کامل صریح و پر‌نور موضع خویش را مطرح نمائید تا به شما و کارتان اعتماد نمایند. درصورتی که بتوانید این قضیه را به آن ها منتقل نمایید که کسب فیض عالی برای کارشناس seo حتی بیشتر از صاحب کار اصلی میباشد، تا حدود متعددی اعتمادشان را جلب خواهید کرد و در سود، فشارها تا حدود متعددی معدود میشوند. ما با قبول یک علاوه بر انرژی و زمانی که صرف می کنیم، اعتبار شغلی خویش را هم در معرض تست قرار میدهیم. هیچ کس نمیخواهد یک پروژه باخت خورده را در کارنامه خویش داشته باشد!

 

هزینه‌ها را تفکیک نمائید!

 

نکته دیگری که می بایست در هنگام تهیه قرارداد به آن دقت داشته باشید، تفکیک هزینه‌ها میباشد. دو نوع قرارداد وجود داراست:

 

پولی کلی به صاحب کار اعلام می کنید و تمامی هزینه‌های دیگر را با به عبارتی مبلغ پوشش می‌دهید.

هزینه‌ای را تحت عنوان حق مشورت، نظارت و تدوین استراتژی برای فرد خودتان در حیث میگیرید و باقی پرداخت‌ها را به صاحب کار می‌سپارید.

 

 

در اوضاع اقتصادی مرزوبوم ما، ارزش‌ها هر روز تغییر‌و تحول می‌نمایند. هزینه تامین محتوا، لینک و پیوند‌سازی، تبلیغات کلیکی، رپورتاژ و … همیشه در نوسان میباشد و در حالتی که با یک قرارداد کلی، پرداخت آنها را خودتان تقبل نمائید، ممکن میباشد متضرر گردید. به علاوه، گهگاه بر پایه ی احتمال ها خویش در یک ماه رپورتاژهای سنگینی توصیه می‌دهید و ناچار میشوید از تمامی یا این که بخشی از سهم خویش دیده‌پوشی نمایید. این را هم در لحاظ بگیرید که ممکن میباشد تمامی این هزینه‌ها، تاثیری را که انتظار دارید روی وب سایت نگذارند!

 

برای پیشگیری از این موقعیت، بهتر میباشد از صاحبکار بخواهید هزینه‌های موردنیاز را شخصا تقبل نماید. در این حالت شما یک درامد اثبات ماهانه دارید و نصیب مهمی از گرفتاری‌هایتان حذف میشوند. صاحب کار هم هزینه تامین محتوا، پیوند‌سازی، رپورتاژ و دیگر موردها مورد نیاز را با ارزش روز پرداخت می‌نماید.

 

رابطه با صاحب کار را در اختیار گرفتن فرمایید!

 

موضوع اصلی دیگر، در اختیار گرفتن تماس‌های صاحبکار میباشد. این معظلی میباشد که تمامی سئوکارها با آن مواجه می باشند! بسته بدین که چه تعداد پروژه داشته باشید، تعداد تماس‌ها گوناگون میباشد. زمانی مرتبه وب سایت سقوط می‌نماید، زمانی درجه مدتی اثبات ما‌نده میباشد، با هر آپ تو دیت نو و … شما اولی کسی می‌باشید که صاحبکار با وی تماس می گیرد. گهگاه وقت‌ها پیشنهادهایی برای بهبود موقعیت وبسایت به شما می دهند، گهگاه صرفا می خواهند نگرانی‌شان را بروز بدهند، گهگاه در اواسط پروژه تصمیم می گیرند روی عبارات کلیدی دیگر هم فعالیت نمایند و حتی گهگاه تنها به دلگرمی نیاز دارا هستند!

 

واحد سنجش تاثیر این تماس‌ها به بضاعت تمرکز شما بستگی دارااست. این که بتوانید بعداز حرف با صاحبکار مجدد حرفه اذهان و عمل‌های خویش را از راز بگیرید و تمرکزتان به هم نخورد، توان فرضی بالایی می‌طلبد که اکثر ما فاقد آن هستیم. معمولا با این تماس‌ها در گیر استرس می‌شویم و همت میکنیم و شغل های بیشتری انجام دهیم و این موضوع به از هم گسیختگی استراتژی بهینه سازی سبب می گردد.

 

بیشتر بخوانید :  سوالهای مهمی که پیش از گزینش مشاور seo می بایست بپرسید

علاوه بر ارتقاء توان تمرکز، بهتر میباشد محدودیت‌هایی هم برای تماس‌های کارفرماها در لحاظ بگیرید. به عنوان مثال از آنها بخواهید در بازه خاصی با شما تماس بگیرند ولی به غیر از موردها فوری. براین اساس هنگامی با آنها سخن می کنید که شایسته ترین ساعت‌های تمرکز خویش را سپری کرده‌اید و این ذکر کرد‌وگو خللی در کارتان ساخت نخواهد کرد.

 

گهگاه به باعث طولانی شدن پروژه‌ها یا این که مورد ها دیگر، ارتباط‌ای که با صاحب کار دارید صمیمانه می شود. این صمیمیت گه گاه به ضررتان کل شود. بهتر میباشد مسافت سنجیده را در ارتباط ها کاری نگهداری فرمایید تا بتوانید با اقتدار از موضع‌ها خودتان دفاع نمائید.

 

از یکدیگر حمایت فرمائید!

 

گهگاه همیاران خودمان موجب استرس و کاهش اعتماد‌به‌نفس ما می شوند. به نظرم حمایت و پشتیبانی متخصصان seo از هم، قادر است حالت را برای کلیه بهتر نماید و وسعت شدید استرس‌ها را کاهش بدهد. متاسفانه مورد بدگویی از هم صنف ها در حوزه بهینه سازی هم چشم میگردد. به ویژه اشخاصی که در یک مسئله عمل می‌نمایند و سایت حریف و متخصص seo آن را تخریب می‌نمایند. این جامعه چندان پهناور وجود ندارد و صحبت‌های خوب و بد به گوش کلیه ما میرسد.

 

 

 

بررسی و بررسی رقبا یکی اساس‌های عمل ما میباشد البته بهتر میباشد نظرها‌مان را دراین باره نزد خودمان نگه داریم و در قبال صاحبکار از حریف‌مان بدگویی نکنیم. در غیر این شکل، صحبت‌های منفی و آزارهای کلامی در یک چرخه بی‌آخر جریان پیدا می‌نمایند و مسلما روزی به ما هم عکس العمل خواهند کرد.

 

قلق‌های خودتان را پیدا فرمایید!

 

راهکارهایی که تا این جا مطرح شد، تا حد متعددی فشار خل وچل شما‌را کاهش میدهد ولی در هر شکل، استرس‌های متعددی را می بایست تحمل نمایید که در حالتی که آمادگی خیالی و جسمی موردنیاز را برای آن نداشته باشید، خیر فقط فعالیت بلکه تندرست‌تان هم به خطر می‌ افتد. کلیه ما به طور ناخودآگاه برخورد‌هایی به استرس نشان میدهیم. مقصود این میباشد که‌این برخورد‌ها را به سطح خودآگاه بیاوریم و به آنان مسلط شویم.

 

خواب نامنظم، پرخوری یا این که بی‌اشتهایی عصبی، مصرف سیگار و دیگر دخانیات، پرخاشگری و … برای مثال عکس العمل‌های ناخودآگاه ناسالم محسوب می شوند که شرایط فرضی و جسمی مارا تا حد متعددی در معرض خطر قرار می دهند.  اساسی میباشد که خودتان را بشناسید و قلق‌هایی برای آهسته کردن ذهن‌تان پیدا نمائید. شیوه‌های کسی که برای این عمل گوناگون میباشد: برخی‌ها موسیقی گوش می دهند، بعضی گام میزنند یا این که ورزش می‌نمایند، برخی‌ها مدیتیشن می‌نمایند و … . خلق کننده باشید و طریق منحصر به خودتان را پیدا نمائید.

 

  • ۹۹/۱۰/۲۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی