مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

هر کاغذ را چطور بایستی به گوگل بشناسانید:
از کلمه و واژه کلیدی مهم در تیتر استعمال نمائید،  سئو سایت   در شکل اقتدار یک واژه کلیدی فرعی اصلی را هم در تیتر قرار بدهید،واژه کلیدی اساسی و یک سری عبارت فرعی را در قسمت توضیحات متا بنویسید،هر از گهگاه در سرتیترها از واژه و کلمه کلیدی مهم و فرعی به کار گیری فرمایید،هر از گهگاه در متن جایگزین تصاویر از لغت ها کلیدی مهم و فرعی به کار گیری فرمائید،با کلمه و واژه کلیدی اساسی و فرعی از صفحه ها دیگر به‌این ورقه لینک و پیوند داخلی بدهید،کلمه و واژه کلیدی مهم را به فارسی یا این که انگلیسی در url برگه بنویسید،به صورت طبیعی کلمه ها متبوع را در متن تکرار فرمائید.لزوم به کارگیری از عبارات کلیدی فرعی؟!

مقداری فراتر از این حرف کردم که هر ورقه از وبسایت شما می‌تواند روی تعدادی از لغات کلیدی فرعی هم با صرفه گردیده و در نتیجه ها چشم گردد. البته شاید بپرسید صرفا کاربرد به کار گیری از این عبارات کلیدی فرعی، seo برگه روی آنان در طول کاوش مخاطب میباشد؟
در پاسخ این پرسش بایستی یه خرده به عقب برگردیم. پیش از این گوگل برای اینکه متوجه خواهد شد یک کاغذ روی یک واژه و کلمه کلیدی seo گردیده، نگاه دقیقی به ترازو تکرار کلمه و واژه کلیدی در آن می کرد. از جمله برای ارزیابی توان نوشته ی علمی فراگیری بهینه سازی، به‌این نگاه می‌کرد که عبارت فراگیری بهینه سازی چنددفعه در آن مستعمل و در صورتی تعداد دفعات استعمال اش تحت بود، آن را در نتیجه ها اکران نمیداد.
14 اصول بهینه سازی (بهینه سازی) | مهم‌ترین مفاهیمی که بایستی بدانید!ولی پس از مدتی و پس از اینکه پاره ای به کار گیری از این طرز سبب آزرده شدن مخاطبان شد، گوگل یک تفکر نو کرد! پس از این گوگل به مکان ارزیابی تعداد دفعات به کارگیری از کلمه و واژه کلیدی مهم، به چک رابطه معنایی عبارت روی آورد. این یعنی گوگل اعلام کرد درصورتی که شما راجع‌به معنا “فراگیری seo” نوشته‌ی‌علمی مینویسید، اساسا می بایست کلماتی مثل فراگیری بهینه سازی، فراگیری سئو وب سایت، بهینه سازی کردن وب سایت و… هم در آن مصرف شده باشد تا مطمئن نحس مقاله دارای ربط دارید.
براین اساس امروز ما علاوه بر اینکه از کلمه ها کلیدی فرعی برای با صرفه شدن آنان در شیت به کارگیری می‌کنیم، می خواهیم با به کار گیری از آن ها به گوگل بفهمانیم که یک برگه به طور کامل دارای ارتباط به کلمه و واژه کلیدی اساسی داریم.
از کجا واژه و کلمه کلیدی فرعی بیابیم؟همان طور که گفتم یافت کردن لغت ها کلیدی فرعی در اصل با پژوهش ها لغت ها کلیدی انجام می‌گردد. البته در‌صورتی‌که قصد دارید برای هر کلمه و واژه سریعا یکسری کلمه و واژه کلیدی فرعی بیابید، آن را در گوگل کاوش نمائید. هم اکنون از روش پیشنهاداتی که گوگل در ذیل و بالای ورقه به شما می‌دهد، عبارت های مطلوب را تعیین نمایید:
گونه های کلمه ها کلیدیخب، بگذارید در نصیب انتها این نوشته ی علمی، شما‌را با اشکال لغت ها کلیدی آشنا کنم. در پی قرار میباشد نسبت به ارتفاع کلمه ها، آن‌ها‌را به 2 دسته تقسیم کنم:
1_ لغت ها کلیدی کوتاه

  • ۹۹/۱۰/۲۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی