مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


وسوسه تعیین شل و سریع تمامی جا میباشد و دنیای سئو سایت نیز از آن در امان نمانده میباشد. بعضا از طریق‌ها در با صرفه‌سازی وب سایت وجود دارا‌هستند که با بدور زدن راهبرد‌های موتورهای جست‌وجو میتوانند شمارا در طی مقداری به جایگاه‌های فراتر برسانند. ما اسم این طریق‌ها را تکنیک های خطرناک seo گذارده‌ایم.

هنگام سخن از seo کلاه سیاه و کلاه خاکستری معمولا به جنبه‌های اخلاقی پرداخته می شود ولی درین نوشته‌علمی قصد داریم در رابطه خطرها این نحوه‌ها کلام کنیم. طرز‌هایی که مانند پرواز کردن در اطراف خورشید منجر سوختن شما می شوند و عاقبتی مشابه ایکاروس قسمت‌تان می‌نمایند!

بایستی بیان کنم هیچ راهی برای نادر کردن خطر در این باره نیست. گوگل روز آپ دیت هوشمندتر میشود و این فعالیت را حتی برای متخصصان سئوی با سابقه نیز مشقت بار می‌نماید. ولی بعضی از اشخاص حاضرند ریسک seo سیاه و خاکستری را به جان بخرند البته عواقب این عمل چه میباشد؟

کانال‌های محرمانه وب لاگ PBN
کانال‌های محرمانه وبلاگ تحت عنوان یک خط مش بین‌بر برای کسب اعتبار به وجود آمدند. ایده سادگی میباشد: یک‌سری دامین دارای اعتبار منقضی‌گردیده بخرید و از آنان به وبسایت خویش پیوند بدهید.

بسیار عالی! بک لینک و پیوند تصاحب کردن و کسب درجه فوری؟ به این دلیل که خیر؟

خیر، این ایام تولید PBN کوشش اکثری می‌طلبد و برای پیشگیری از گیر افتادن می بایست شیوه‌های موذیانه‌ای بلد باشید. از جمله بایستی سوابق دامین را آنالیز نمایید تا مشاهده کنید تماما تمیز میباشد، هیچ گاه جریمه نشده میباشد و چند صاحب و مالک نداشته میباشد.

تارنما‌هایی که یکسری توشه داد و ستد گردیده باشند یک درفش قرمز‌رنگ برای گوگل می باشند. درضمن بایستی مطمئن گردید هاست وب سایت‌ها از کمپانی‌های متعدد خریداری شده‌است و آنها IP های مختلف دارا‌هستند.

نکات مثبت: داشتن یک کانال وب لاگ محرمانه یعنی روی روند لینک و پیوند‌سازی خویش در دست گرفتن بی نقص دارید و می توانید وقت و مبلغی را که می بایست صرف تهیه نمودن لینک و پیوند خواهد شد، ذخیره فرمائید.

نکات منفی: در‌حالتی که حتی تنها یک کدام از تارنما‌ها در کانال شما جریمه گردد، ضررش ممکن میباشد با‌گاز به کلیه تارنما‌هایی که به آن ها لینک و پیوند می‌دهید رسد. با یک جرقه همگی کانال حریق می گیرد.

حیث فردی اینجانب: اینجانب هیچ زمان به PBN مجاورت نمیشوم!

بیشتر بخوانید :  ریدایرکت و نقش آن در seo
محتوای نسخه برداری، استوک و آکنده‌از کلمه ها کلیدی
ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت خوب دوران می برد و گران میباشد پس تعجبی ندارد که بخش اعظمی از اشخاص در‌پی رویه دربین‌بر می گردند.

اکثری از مشکلاتی که در موضوع محتوای نسخه برداری به وجود می آید بیشتر از این که ناشی از فریب‌کاری باشد، از ساختار نامناسب متن سرچشمه می گیرد. با این درحال حاضر هنوز می‌باشند اشخاصی که فکر‌میکنند میتوانند مقاله‌ها دیگر افراد را بردارند و با کمی تغییر و تحول و چرخش، آن را تحت عنوان محتوای دست اولیه به گوگل ارائه نمایند. برای این عمل معمولا تعداد کلمه ها کلیدی را نیز بیشتر می‌نمایند تا تاثیر بیشتری داشته باشد. تقلب در محتوا یکی تکنیک های خطرناک بهینه سازی میباشد.

برای عده ای که می خواهند محتوای آموزنده و خوانا ساخت‌و‌ساز نمایند، یک موهبت میباشد که ترفندهای محتوای اسپم دیگر فعالیت نمیکنند.

الگوریتم‌های گوگل درحال حاضر شعور بهتری از گویش و گرامر دارا‌هستند و این کلک‌ها را از یک کیلومتری تشخیص میدهند. پس در شرایطی‌که در محتوا تقلب میکنید چشم به راه سیلی گوگل باشید! به نظرم کافی میباشد تنها چیزی را بنویسید که عموم دوست دارا‌هستند بخوانند.

نکات مثبت: ساخت‌و‌ساز محتوای سریع و سهل و نادر‌هزینه.

نکات منفی: از میان رفتن اعتبارتان پیش کاربرها و گوگل به محض نشر.

حیث فردی اینجانب: حقیقتا معین وجود ندارد!؟

seo منفی


دنیای seo دنیای بی‌رحمی میباشد و برخی اوقات اشخاص تارنما‌های رقبایشان را حاد می‌نمایند.

این فعالیت به seo منفی به شهرت رسیده است و معمولا با این طرز‌ها انجام می گردد: لینک و پیوند دادن از وب سایت‌های اسپم به وبسایت حریف، خریداری نمودن لینک و پیوند به مکان حریف، چرخش و اسکن محتوای وب سایت حریف در تعدادی وبسایت دیگر، تحت آوردن وب سایت با روانه کردن ترافیک بسیار زیاد به سمت آن و حتی هک کردن تارنما حریف برای دست‌کاری محتوا یا این که وارد کردن بدافزارها به آن.

خیر صرفا برخی از امور در‌این فهرست، مانند هک کردن، غیررسمی می باشند، بلکه گوگل در تشخیص این طریق‌ها و در نظر نگرفتن آنها بهتر شده‌است. در واقع seo منفی بسیار خطرناک میباشد و حتی معین وجود ندارد مفید باشد.

یک کدام از تکنیک های خطرناک seo منفی این میباشد که برخی اشخاص خویش را به مکان حریف‌شان جا میزنند و یک کمپین حذف پیوند راه و روش می‌اندازند. آری، اکثری از درخواست‌های حذف لینکی که اخذ میکنید از طرف فرستنده‌های جعلی میباشند.

نکات مثبت: هیچ نکته مثبتی که ارزشش را داشته باشد در‌این عمل وجود ندارد.

نکات منفی: ممکن میباشد در موتورهای جست‌وجو محروم و جریمه گردید یا این که حتی به زندان بیفتید.

لحاظ فردی اینجانب: بهینه سازی منفی فعالیت نکنید تا وجدان‌تان ریلکس باشد!

بیشتر بخوانید :  seo منفی چه می‌باشد و به چه شکل می‌قدرت با آن تقابل کرد؟
خرید لینک و پیوند

درخواست پیوند از وب سایت‌های دیگر برای ارتقاء درجه و ترافیک، یکی‌از مورد ها ضروری در بهینه سازی میباشد. اما لینک و پیوند‌سازی یک عمل وقت‌گیر، خسته‌کننده و کسل‌کننده میباشد ولی در‌صورتی‌که می پندارید به دست آوردن پیوند راه و روش راه حل میباشد، تاءمل خویش را تصحیح فرمایید. این یک کدام از تکنیک های خطرناک بهینه سازی و مغایر راهبرد‌های گوگل و بینگ میباشد.  در حالتی‌که موتورهای جست‌وجو متوجه خرید لینک و پیوند بشوند، وب سایت را جریمه می‌نمایند و سکو‌اش را از میان میبرند.
 

  • ۹۹/۱۰/۲۴
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی