مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


درین مقاله به ارزیابی ایجاد محتوای ویدئوی سئو سایت   و تاثیر آن در ارتقاء ترافیک و بهبود بهینه سازی تارنما خوا‌هیم پرداخت.


ترافیک تارنما را با استعمال از محتوای ویدئویی ارتقاء دهید
محتوای ویدئویی تخت گاز در هم اکنون ارتقا میباشد، به گونه ای که خبرنامه فوربس، سال 2017 را سال بازاریابی ویدئویی معرفی نموده است. برای توضیح این مقاله، شما‌را به حاصل ارزیابی و تحقیقی که از طرف همین خبر نامه انجام یافته میباشد، جلب می کنیم.

محتوای ویدئویی تا به امروز 74 درصد مجموع ترافیک وب را به خویش تخصیص داده میباشد.
مقدار ترافیک ویدوئی وب در سال 2019 به 90 درصد خواهد رسید.
پژوهش ها نشان می‌دهد که 80 درصد مشتریان، دیدن معرفی ویدئویی متاع را به قرائت توضیحات آن، ترجیح می‌دهند.
60 درصد بازاریابان و کسب و شغل های کوچک قصد دارا هستند که در سال 2017 سرمایه گزاری بیشتری بر روی بازاریابی ویدئویی نمایند.
دیگر مدت آن رسیده میباشد که محتوای ویدئویی را به نصیب ساخت و ساز محتوا خویش اضافه فرمایید. محتوانی متنی ممکن میباشد از حیث استفاده کننده فریبنده باشد البته کلیپ از احتمال کمتری شامل است که‌این موقعیت فریبندگی را در ذهن استفاده کننده تولید نماید. نتیجه ها به عبارتی تحقیق نشان می‌دهد که به کار گیری از ویدیو در ذکر جملا‌ت در یک آدرس اینترنتی، احتمال گشودن آن را 19 درصد و احتمال کلیک بر روی پیوند جانور در نشانی اینترنتی را تا 65 درصد ارتقا داده میباشد. پس مکان هیچ تردید و شبهه ای نمی ماند که محتوای ویدئویی، ترافیک تارنما را ارتقاء می‌دهد. در تحت به ذکر چگونگی این مراحل می‌پردازیم.

چشم شدن بیشتر بوسیله موتورهای کاوش به امداد ایجاد محتوای ویدئویی
تمامی ما می‌دانیم که ارتقاء ترافیک وب سایت در فیض داشتن رنک فراتر در موتورهای کاوش میباشد. همینطور برای ارتقاء سکو بایست با ساز و عمل موتور جستجوی غرض نیز آشنا باشیم. آیا می دانستید که یوتیوب دو‌مین موتور جستجوی عظیم دنیاست؟ این موتور کاوش در یک ماه، سه بیلیون کاوش را انجام می دهد. این مقدار کاوش سبب گردیده یوتیوب پس از گوگل، دو‌مین موتور جستجوی لبریز ترافیک عالم باشد و در تعداد کاوش حتی از موتورهای جستجوی Bing، Yahoo، AOL و Ask.Com نیز در رده بالاتری قرار گیرد. تمرکز بر روی محتوای ویدئویی منجر ارتقای جایگاه تارنما در موتورهای کاوش گردد.

ارتقا مقطع حضور یوزرها در وبسایت
محتوای ویدئوی سبب ارتقا حضور یوزرها در تارنما می‌گردد و طبق الگوریتم کل موتورهای کاوش، این قضیه منجر ارتقا سکو وب سایت می‌گردد. کل موتورهای کاوش از این مدت حضور، تحت عنوان یکی‌از پارامترهای مثبت الگوریتم خویش بیان کرده اند.

ارتقا نسبت مشتریان به بازدید کنندگان
پژوهش ها نشان داده میباشد که برای ارتقا مشتریان، در آغاز بایستی به ارتقاء بازدید کنندگان تارنما پرداخت. البته نسبت مشتریان به بازدید کنندگان زمانی ارتقاء خواهد یافت که آن‌ها بعداز ورود به وب سایت با محتوای آیتم نظرشان مواجه شوند. ساخت محتوای ویدئویی یک کدام از منش های ارتقاء این نسبت میباشد که تاثیر به سزایی در بهینه سازی وب سایت دارااست. مطمئنا شما نمی‌خواهید پس از سعی متعددی که برای ارتقا بازدید کنندگان انجام داده اید، آن‌ها را از دست دهید. بنابر این همین هم اکنون آغاز به ارتقای محتوای تارنما بکنید.
 

  • ۹۹/۱۰/۲۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی