مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

Schemaها می توانند سئوالاتی را در بر داشته باشند سئو سایت که استفاده کننده فارغ از نیاز به مفتوح کردن برگه بتواند جواب آنان‌را بیابد. همین موجب می گردد با جستجوی هرمورد از این سوالهای ورقه متبوع در نتیجه ها کاوش ظواهر خواهد شد.

 

به تجربه کاربری دقت داشته باشید

تجربه کاربری (UX) حول محور نگرش یوزرها، نیازهای آن‌ها، قیمت‌ ها، توان ‌ها و محدودیت ‌هایی که دارا‌هستند صورت می گیرد. UX همینطور هدف ها کسب و فعالیت را نیز در حیث می گیرد. UX می بایست بتواند کیفیت تجربه استفاده کننده را بهبود ببخشد. به گفته Peter Morville، فاکتورهایی که برروی تجربه کاربری تاثیر گذارند مشتمل بر موردها تحت میشوند:

 

موثر بودن: محتوای شما بایستی یکتا بوده و نیازی را برطرف نماید.

قابل به کارگیری: فعالیت کردن به روی تارنما تان و به کار گیری از آن بایستی بی آلایش باشد.

مناسب: پباده سازی و برندینگ شما به روی تارنما بایستی طوری باشد که استفاده کننده را ترغیب کرده و احساسات اورا برانگیزد.

قابل یافتن: پباده سازی و اجزای متعدد وبسایت می بایست طوری باشد که یوزرها به راحتی بتوانند هر آنچه که به دنبالش می‌باشند را بیابند.

قابل دسترسی: محتوای شما می بایست برای تمامی قابل دسترسی باشد، مثلا 10 درصد از جمعیتی که دارنده ناتوانی‌های متعدد میباشند.

دارای اعتبار: برای اینکه استفاده کننده به شما اعتقاد داشته باشد بایستی وب سایت تان قابل اعتماد باشد.

با ارزش: تارنما شما می بایست برای استفاده کننده قیمت قائل گردیده و تجربه نیکی را مهیا نماید تا در غایت بتواند رجوع و برگشت سرمایه مثبتی نیز داشته باشد.

لینک و پیوند ‌دهی سایت را با تمرکز انجام دهید

پیوند ‌ها مدام از مهم ترین فاکتور های امتیاز دهی گوگل بوده‌اند. ولی امروزه گوگل دور اندیشی بیشتر و ظریف‌تری نسبت به پیوند‌ های اسپمی که ساخته میگردند دارااست و به راحتی آن‌ها‌را شناسایی می‌نماید. براین اساس، هنوز این کیفیت میباشد که در قبال کمیت بها بیشتری داراست.

 

برگزیدگان استراتژی‌های ایجاد پیوند:

 

به کار گیری از صفحه ها منابع

تایپ کردن پست مهمان

ایجاد لینک و پیوند‌های شکسته

اخذ لینک ورودی یا این که بک لینک و پیوند

احیای پیوند

عده بندی

 

با صرفه ‌سازی وب سایت گهگاه به خواسته راهی برای بهبود امکان کشف سایت بوسیله موتور های کاوش گزینه استعمال قرار می ‌گیرد. در واقعیت، با این فعالیت همت می شود تا وبسایت امتیاز بهتری در نتیجه ها کاوش کسب نماید و در سکو بالاتری قرار بگیرد.

 

براین اساس با با صرفه ‌سازی وبسایت میتوانید کاری فرمائید وبسایت تان بیشتر در معرض روئت کرد استفاده کننده هدفتان قرار گیرد و در فیض شما نیز به اهدافتان که میتواند کلیک بیشتر، خرید بیشتر، یا این که حتی مالامال کردن یک فرم آنلاین باشد، برسید.

  • ۹۹/۱۰/۲۷
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی