مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

گونه های انکر تکست

·تطبیق بی نقص Exact match: درصورتی که انکر تکست سئو سایت عینا واژه و کلمه کلیدی باشد که در تیتر مصرف شده میباشد (واژه کلیدی اساسی) به آن انکر تکست تطبیق بدون نقص میگویند. به عنوان مثال عبارت کلیدی”تاثیر لینک و پیوند سازی داخلی” مارا به برگه‌ای با همین تیتر متصل نماید.

 

·تطبیق جزیی Partial match: زمانی که انکر تکست حاوی واژه و کلمه کلیدی متبوع به همدم اندکی تغیرات مثل پسوند یا این که پیشوند باشد. به صورت نمونه “تاثیر پیوند سازی داخلی” مارا به ورقه‌ای با تیتر “تاثیر لینک و پیوند سازی داخلی بر seo داخلی” متصل نماید.

 

·تجاری یا این که مارک (Branded): به کار گیری از اسم تجاری (مارک) تحت عنوان انکر تکست. به عنوان مثال انکر تکستی با تیتر “آدیداس”.

 

·برهنه یا این که سوای اسم (Naked): در این‌حالت انکر تکست به عبارتی URL وبسایت میباشد و به مکان به کار گیری از واژه کلیدی از نشانی وبسایت به کارگیری می‌گردد.

 

·همگانی (Generic): این انکر تکست یک عبارت یا این که واژه همگانی میباشد. مثل: بیشتر، اینجا کلیک فرمایید، اینجا، داده ها بیشتر و … .

 

·تصویر (Image): در‌این‌حالت‌ از متن توصیفی عکس یا این که آلت تگ آن تحت عنوان انکر تکست به کارگیری می شود. با یاری انکر تکست تصویر، تصاویر در موتورهای کاوش به اکران درمی‌آیند.

 

راهکارهای اثرگذار برای تایپ کردن انکر تکست seo فرندلی (بهینه سازی- friendly)

برای تایپ کردن متن‌های لنگری مطابق با اصول seo بهتر میباشد به موارد ذیل اعتنا داشت:

 

     به کارگیری از انکر تکست‌های کوتاه و مختصر: هرچه انکر تکست کوتاه‌خیس باشد بهتر میباشد. در هنگام تایپ کردن انکرتکست می بایست دقت داشت که اولا مختصرترین و درست‌ترین طرز برای تعریف شیت پیوند گردیده چه می باشد و دوما، چه واژه یا این که عبارتی استفاده کننده را ترغیب به کلیک کردن روی لینک و پیوند می‌نماید.

      رتباط دربین انکر تکست و کاغذ غرض: با پیشرفت روزافزون موتورهای کاوش، پارامترهای مختلفی برای جایگاه‌بندی کردن وبسایت‌ها به وجود آمده میباشد که یک کدام از این پارامترها رابطه یا این که رلونسی (Relevancy) میباشد. این پارامتر بدان معنا میباشد که چه ترازو رابطه دربین دو مورد پیوند داده گردیده و نیز انکر تکست و محتوای برگه وجود دارااست. پیوند رلونسی را می‌اقتدار مبتنی بر دو برهان زمینه کاغذ پیوند داده گردیده و محتوای انکر تسکت در برگه منبع سنجید.

      چگالی واژه و کلمه کلیدی اساسی در انکر تسکت: الگوریتم پنگوئن گوگل اعتنا ویژه‌ای به کلید واژه و کلمه‌ها داراست. درصورتی که که لینک و پیوند‌های inbound متعددی از یک کلید کلمه و واژه یکسان در انکر تکست به کار گیری کرده باشند، این الگوریتم آن را تحت عنوان اسپم شناسایی می‌نماید. به همین استدلال به مراد دوری از این واقعه بهتر میباشد از واژه و کلمه‌های کلیدی در انکر تکست‌ها محتاطانه مصرف شود. اما به خواسته سئوی داخلی بهتر، از انکر تسکت‎‌های دارای ربط ومتنوع استعمال شود تا اینکه از یک واژه کلیدی یکسان در دانکر تکست‌ بارها مصرف شود.

 

 

شناخت با جزئیات و می بایست و نباید‌ها و تاثیر لینک و پیوند سازی در seo به شما یاری می‌نماید که بتوانید طرح ریزی بهتری باری ارتقاء رده تارنما و بهینه سازی آن داشته باشید.

  • ۹۹/۱۱/۱۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی