مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

الگوریتم رنک برین گوگل

 

الگوریتم رنک برین چه‌گونه عمل می نماید؟

الگوریتم rankbrain هوش تصنعی (AI) گوگل میباشد که گوگل  سئو سایت  با امداد تکنولوژی یادگیری ماشین (Machine Learning) نتیجه ها کاوش را به استفاده کننده اکران میدهد. الگوریتم رنک برین را می قدرت بعنوان الگوریتم کمکی برای مرغ مگس خوار دانست. این الگوریتم بیشتر تمرکزش برروی خلق و خوی یوزرها در وبسایت شماست. البته چه چیزی در خوی یوزرها اصلی میباشد؟ پارمتر هایی مثل بازه هنگامی که یوزرها در وبسایت شما می مانند، اینکه هر مخاطب چه مدتی در برگه ی شما می‌ماند و… منجر میگردد که گوگل با به کار گیری از آنان صفحه ها شما‌را محاسبه نماید.

 

یک نکته ای که می بایست به آن اعتنا داشته باشید این میباشد که مشاهده کنید یوزرها دقیقا در هر کاوش بدنبال چه چیزی می‌باشند! بگذارید یک نمونه برای شما بزنم: فرض نمائید ما قصد داریم در کلمه و واژه ی معرفی الگوریتم های گوگل بالا باییم، خب یوزرها در‌این کاوش بدنبال چه چیزی می‌باشند؟! آری صراحت دارد دنبال سایتی می باشند که الگوریتم های گوگل را اسم چیره شود و در ارتباط هر مورد توضیح دهد، البته فرض فرمائید ما برگه ای بالا بیاوریم که صرفا راجع‌به الگوریتم پاندا توضیح داده باشد! چه اتفاقی می افتد؟ یوزرها ما ممکن میباشد نوشته‌ی علمی را بخوانند، ممکن هم میباشد نخوانند!

 

در‌حالتی که نوشته‌علمی را بخوانند: این یوزرها در کاغذ ی ما باقی می‌مانند و پس از قرائت برگه را شکاف میکنند! زیرا بدنبال چیز دیگری بوده اند.

 

در صورتی‌که نوشته‌علمی را نخوانند: این یوزرها از وبسایت ما بیرون می‌شوند و bounce rate تارنما ما‌را ارتقاء می‌دهند.

 

البته برخورد گوگل به‌این خلق و خوی یوزرها چه می باشد؟ بعداز اینکه گوگل مشاهده میکند که کاربرانی که وارد وب سایت ما می گردند مقطع متعددی در شیت باقی نمی مانند و یا این که در صورتی‌که هم می‌مانند گشوده به حاصل کاوش بر می شوند متوجه میگردد که قضیه شیت ما دقیقا آن چیزی وجود ندارد که یوزرها دنبال آن می‌باشند البته متوجه می‌گردد که محتوای ما هم محتوای خیر می‌باشد که برخی از یوزرها آن را تا پایان می‌خوانند. رنک برین همت میکند که شعور نماید محتوای ما درباره ی چه می‌باشد و این محتوا برای چه جستجویی مطلوب میباشد!

 

  معرفی الگوریتم پنگوئن و فرارو گریز از جریمه آن

الگوریتم رنک برین (RankBrain) چه هنگامی معرفی شد؟

رنک برین در آخرها سال ۲۰۱۵ به وسیله گوگل اسم گذاری شد. بعداز معرفی شدن rankbrain بخش اعظمی از نتیجه ها گوگل تغییر‌و تحول کرد و نتیجه ها پایین تاثیر این الگوریتم قرار گرفت. گوگل رنک برین را بعنوان سوم فاکتور اساسی در تایین نتیجه ها کاوش معرفی نموده است.

 

 

 

تاثیر الگوریتم rankbrain بر بقیه الگوریتم ها

جذاب میباشد بدانید که الگوریتم rankbrain تنها برروی حاصل کاوش تاثیر ندارد، رنک برین می‌تواند برروی بقیه الگوریتم ها هم تاثیر داشته باشد! پیش از ظهور این الگوریتم مهندسان گوگل برای اینکه بتوانند الگوریتمی بسازند می بایست بصورت دستی کد میزدند تا الگوریتم ساخته گردد. ولی پس از رنک برین این حادثه تغییر و تحول کرد. رنک برین بصورت خود کار با به کارگیری از داده هایی که از یوزرها اخذ میکند می تواند سود گیری داشته باشد و این فیض گیری را برروی بقیه الگوریتم ها هم پیاده سازی نماید و آن‌ها‌را باصرفه کند.جذاب میباشد بدانید که الگوریتم rankbrain صرفا برروی نتیجه ها کاوش تاثیر ندارد، رنک برین قادر است برروی بقیه الگوریتم ها هم تاثیر داشته باشد! پیش از ظهور این الگوریتم مهندسان گوگل برای اینکه بتوانند الگوریتمی بسازند بایستی بصورت دستی کد میزدند تا الگوریتم ساخته گردد. البته بعداز رنک برین این حادثه تغییر و تحول کرد. رنک برین بصورت خود کار با به کارگیری از داده هایی که از یوزرها اخذ میکند می‌تواند سود گیری داشته باشد و این سود گیری را برروی بقیه الگوریتم ها هم پیاده سازی نماید و آنها را باصرفه کند.

 

  • ۹۹/۱۱/۳۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی