مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


قبلا که با الگوریتم های گوگل آشنا شویم بیایید مضمون‌ کلمه و واژه الگوریتم را آیتم چک در اختیار بگذاریم.  سئو سایت تمجید استاندارد الگوریتم این چنین میباشد: تیم‌ای از ضوابط که اجرای قدم به قدم آنان سبب ساز حل ‌شدن چندین اشتباهات می شود.

در حوزه علم ها کامپیوتر، الگوریتم به تیم‌ای از فرایند تعریف و تمجید‌‌گردیده برای رایانه گفته میگردد که برای اجرای یک وظیفه مشخص و معلوم اجرا میشوند.

به عنوان مثال رایانه را می‌قدرت به شکلی اپ‌ریزی کرد که عددی میان ۱ تا ۱۰۰ را اکران دهد. این یک وظیفه میباشد که برای رایانه معین می شود و یک نقطه استارت و نقطه پایان دارااست. یکی‌از مهم‌ترین ویژگی ها الگوریتم‌ها، محصور بودن آنها میباشد. یعنی یک نقطه آغاز و نقطه پایان دارا هستند. هم اکنون که یک تمجید معمولی از الگوریتم ارائه دادیم، بیایید با معنا الگوریتم های گوگل آشنا شویم.

در پی میخوانید
مراد از الگوریتم های گوگل چه می‌باشد؟
گوگل به چه شکل مشخص و معلوم می‌نماید که کدام شاخصه اساسی‌خیس میباشد؟
معنای عبارت کاوش گردیده یا این که query  
معیار دارای ربط بودن صفحه های
کیفیت محتوا
همت صفحه ها
حق تقدم‌های استفاده کننده
الگوریتم های گوگل برای بهینه سازی چه چیزی است؟
در آینده، الگوریتم های گوگل در چه مسیری تکان می‌نمایند؟
خواسته از الگوریتم های گوگل چه چیزی است؟
الگوریتم های گوگل دارنده تعریفی شبیه با آنچه می‌باشند که پیش‌خیس ذکر کردیم. هنگامی که برای کاوش کردن یک عبارت در گوگل صرف کرده‌اید را در حیث بگیرید. در موتور جستجوی گوگل شما هر عبارتی را که سرچ فرمائید، میلیون‌ها فیض برای شما اکران داده میشود که می توانید آن‌ها‌را تعیین نمایید و آیتم نظارت قرار دهید.

ولی موتور جستجوی گوگل بر چه مهم این حاصل را به شما علامت میدهد؟ چه چیزی در حاصل علامت داده ‌گردیده موءثر میباشد؟ جواب پر‌نور میباشد: یک الگوریتم، یا این که به عبارت ظریف‌خیس الگوریتم های گوگل این فعالیت را برای شما اجرا می دهند.


گوگل برای نتیجه ها اکران داده گردیده در کاوش از الگوریتم‌های غامض‌ای به کارگیری می‌نماید و این الگوریتم‌ها به طور مداوم تغییر‌و تحول می‌نمایند. اگرچه هیچ‌گاه کمپانی گوگل این الگوریتم‌ها را به طور ظریف در دست مردم قرار نداده البته یک سری نکته وجود دارااست که به شما امداد می‌نماید صفحه ها‌ اینترنت‌وب سایت شما در نتیجه ها جستجوی گوگل در حالت خیر اکران داده‌ خواهد شد:

وجود واژه و کلمه کلیدی در تیتر ورقه و سرتیترها و متا دیسکریپشن
روش اکران اینترنت‌وبسایت روی دستگاه‌های هوشمندی مثل تلفن همراه همدم و تبلت‌ها
تعداد لینک و پیوند‌های برگه
ولی این فقط سه آیتم از مفاد گزینش‌کننده در موضع اکران یک اینترنت‌وبسایت اینترنتی میباشد و دست اندرکاران تاثیرگذار بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارا‌هستند.

گوگل چه‌گونه معین می‌نماید که کدام شاخصه اصلی‌خیس میباشد؟
الگوریتم های گوگل وقتی که محتوای یک شیت را میخوانند، یک بها عددی برای آن در حیث میگیرند که با اعتنا به خصوصیت‌های آن برگه معلوم میگردد و هر چه این عدد بیشتر باشد، مقام اکران آن ورقه نیز بهتر خواهد بود. مواقعی که برای مرتبه‌بندی یک ورقه در حیث گرفته میگردد مختلف میباشد و در غایت ورقه‌ای که امتیاز کلی بهتری اخذ ‌نماید، رنکینگ بهتری خواهد داشت. از جمله یک کاغذ از دید عبارت کلیدی ممکن میباشد رده سوم را از آن خویش نماید البته از لحاظ محتوا در موضع دهم قرار بگیرد. معمولا شیت‌هایی رنکینگ بهتری دارا‌هستند که از یک سئوی اصولی برخوردار باشند.

برای اینکه بهتر با الگوریتم های گوگل آشنا شویم به تعاریف تحت اعتنا داشته باشید:

معنای عبارت کاوش گردیده یا این که query  
 موتور جستجوی گوگل برای اینکه نتیجه ها قابل قبولی را برای کاربر اکران دهد، بایستی بداند که استفاده کننده دقیقا در‌پی چیست و مقصود وی از وارد کردن این عبارت چه است. الگوریتم های گوگل می بایست مفاهیم تحت را تشخیص دهند:

معنای واژگان
به‌این معنا که کلماتی که استفاده کننده وارد کرده ‌میباشد در گویش عامیانه چه‌گونه میباشد و چه مفهومی داراست؟

مقصود و نیت استفاده کننده از جستجوی این عبارت
 یکی‌از هدف ها الگوریتم های گوگل جواب به‌این سوالهای میباشد که استفاده کننده با وارد کردن این عبارت به‌دنبال چه میباشد؟ یک تمجید، مرور، خرید یا این که یافتن یک اینترنت‌تارنما خاص؟

نیاز به تازه بودن محتوا
 یکی مواقعی که الگوریتم های گوگل به آن اعتنا می‌نمایند این میباشد که آیا آن چیزی که کاربر کاوش می‌نماید با گذر فرصت متغیر میباشد و به جدیدترین محتواها و داده ها نیاز داراست؟

بعضی وقت ها معنا آنچه استفاده کننده کاوش می‌نماید بسیار بی آلایش و قابل درک میباشد. مثلا هنگامی که کاربر عبارت خرید آیفون نو را کاوش می‌نماید به راحتی می‌قدرت متوجه غرض، قصد و نیاز به تازه بودن محتوا شد.

 ولی گه گاه، عبارت کاوش گردیده یک مضمون‌ کلی میباشد و دانستن اینکه کاربر دقیقا در ادامه چه است، فعالیت دشواری میباشد. در اینگونه قوانینی گوگل آنچه را که شایسته ترین سفارش می داند برای کاربر به اکران میگذارد. برای فهم این مورد واژه و کلمه Rock را در گوگل سرچ نمائید. حاصل آرم داده ‌گردیده یک کدام از مرتبط با ارائه‌ی یک تعریف و تمجید کلی از سنگ‌هاست و در ذیل آن یک پیج مربوط با هنرپیشه دارای شهرت آمریکایی دواین جانسون ملقب به راک را مشاهده خواهید کرد.

واحد سنجش دارای ربط بودن صفحه ها
 دومی نکته‌ی اساسی در الگوریتم های گوگل این میباشد که کدام‌ ورقه‌ها بیشترین رابطه را با جستجوهای مخاطبین دارا‌هستند. به عبارت دیگر، موتور جستجوی گوگل در پی یافتن صفحاتی میباشد که به نیازها و سوال ها استفاده کننده به شایسته ترین صورت جواب دهد. این فعالیت با نظارت همگی اینترنت‌وبسایت‌های جانور در وب و سنجش محتواهای آنها شکل می گیرد.

نقش اصلی در این باره را کلمه و واژه کلیدی به کارگیری‌‌گردیده بازی می‌نماید. چنانچه آنچه کاربر کاوش می‌نماید تحت عنوان یک عبارت کلیدی در برگه‌ای مصرف شده باشد، آن شیت تحت عنوان یک شیت مطلوب تشخیص داده می شود و شانس اکران آن به استفاده کننده ارتقاء پیدا می‌نماید.

برای این که بتوانید بهتر و باصرفه‌خیس محتواهای خویش را بهینه سازی نمائید، تلاوت پست باصرفه‌سازی و سئوی محتوا را به شما توصیه میکنیم.


کیفیت محتوا
 روی هم رفته برای عباراتی که کاوش می گردند هزاران و شاید میلیون‌ها شیت گوناگون وجود داراست. به این ترتیب الگوریتم های گوگل می بایست این توان را داشته باشند که یک حق تقدم‌بندی مطلوب ایفا دهند و برگزیدگان صفحه های را در موضع‌های در آغاز اکران قرار دهند. هر چه کیفیت محتوای صفحه های بهتر باشد، بها شیت ارتقا پیدا می‌نماید. از کارداران تاثیر‌گذار در کیفیت محتوا میتوانیم به مورد ها پایین اشاره‌کنیم:

واحد سنجش تخصصی بودن محتوا
قابلیت و امکان اتکا به محتوا
موثق بودن محتوا
یک کدام از عنصرها کلیدی در معلوم ‌کردن کیفیت محتوای ورقه، الگوریتمی به اسم PageRank  میباشد. این الگوریتم یک کدام از الگوریتم های گوگل برای معلوم‌ کردن رنکینگ اینترنت‌وب سایت‌های متعدد میباشد.

پیج رنک یک مقدار عددی میباشد که به هر وبسایت تخصیص داده می شود و به حق تقدم‌بندی حاصل کاوش امداد می‌نماید.

پایه این الگوریتم به صورت میباشد: صفحه ها اصلی‌خیس بک‌ لینک و پیوند‌های بیشتری از سایر اینترنت‌تارنما‌های دارای اعتبار اخذ می‌نمایند.

روی هم رفته سه دلیل در پیج رنک یک کاغذ تاثیرگذار میباشند:

کمیت بک لینک و پیوند‌ها
کیفیت صفحه ها پیوند‌گردیده
تعداد لینک و پیوند‌ها در صفحه ها لینک و پیوند‌گردیده
به بیانی بی آلایش هر چه ترازو بک پیوند‌های شما از اینترنت‌وبسایت‌های دارای اعتبار بیشتر باشد، شانس اینکه پیج شما به وسیله گوگل یک پیج دارای اعتبار در لحاظ گرفته ‌گردد، ارتقاء پیدا می‌نماید.

به علاوه، گوگل از یک‌سری الگوریتم‌های اسپم به کارگیری می‌نماید که صفحه ها کیفیت عالی زیر که می خواهند با به کار گیری از تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه یک رنکینگ مطلوب برای خویش ساخت‌و‌ساز نمایند را شناسایی می‌نماید.

سعی صفحه ها
 بعداز اینکه الگوریتم های گوگل کیفیت و دارای ارتباط بودن صفحه های را انتخاب کردند، بایستی مطمئن شوند که اینترنت‌وبسایت‌ها از واحد سنجش تلاش نیکی برخوردار باشند و استفاده کننده به راحتی بتواند از آنها به کار گیری نماید. درین پروسه، فاکتورهای تحت در حیث گرفته می گردد:

  • ۹۹/۱۲/۰۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی