مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

کاهش سایز اسکریپت های وبسایت

کاهش سایز اسکریپت های فرد ثالث برهان دیگری میباشد که در سئو میزان TBT نقش داراست. سئو سایت از آنجایی که شما دسترسی مجاز برای در اختیار گرفتن کد های فرد ثالث را ندارید می بایست برای کاهش سایز این اسکریپت ها از روش طریق های مختلفی مثل توییتر یا این که ارسال آدرس اینترنتی و غیره با مالکین آنان، رابطه برقرار کرده و از آنان بخواهید که قسمت‌های غیرضروری را حذف نمایند تا سایز اسکریپت کاهش پیدا نماید.

 

 

نحوه با صرفه کردن tbt تارنما

 

به دستکم رساندن وظایف(task) حرفه اساسی در browser یا این که dome

فن اساسی Main Thread، به عبارتی پردازشگر browser میباشد که قادر است داده های مختلفی را که در اینترنت پیج شما وجود دارااست، مثلا اسکریپت ها استایل و لیوت، Parse HTML & CSS و بقیه مورد ها را پردازش نماید. به مراد seo واحد سنجش تی بی تی (TBT) شما نخست بایستی با ابزارهایی مانند Chrome DevTools، بخشهای درحال عمل حرفه مهم Main Thread Work Sections را ارزیابی کرده و تسک هایی که اعمال آنان بیشتراز ۵۰ میلی ثانیه ارتفاع کشیده میباشد را سئو نمایید.

 

علاوه بر مفاد نام برده، چاره های دیگری نیز وجود داراست که قادر است به شما در seo میزان تی بی تی (TBT) و بهبود تجربه مخاطب از مشاهده و ورود به صفحه ها تارنما یاری دهد، به عنوان مثال:

 

تطهیر کدهای جاوا اسکریپت و css بلا استعمال

فشرده سازی پوشه های جاوا اسکریپت و css

اجرای کد اسپلیتینگ (Spliting code) برای Asset های جاوا اسکریپت

توده بندی درباره ی تی بی تی تارنما

همانگونه که اشاره کردیم، آنالیز و سئو واحد سنجش تی بی تی (TBT) به مراد بهبود تجربه مخاطب از بازدید صفحه ها سایت شما تاثیر بسزایی داراست. این ترازو فرصت بارگذاری شدن و پاسخگویی صفحه های سایت شمارا نسبت به کلیک مخاطب نشانه می‌دهد. هرچقدر این مجال کوتاهتر باشد، سایت شما سریعتر برای استفاده کننده اکران داده گردیده و رضایت اورا به یار و همدم خواهد داشت.

 

ترازو TBT در سکو بندی صفحه ها سایت در گوگل نیز اهمیت بسیار متعددی دارااست. به این ترتیب شما می بایست عملکرد نمائید با کاهش لانگ تسک هایی که فن اساسی browser را به انحصار خویش در می‌آورند، این میزان را باصرفه نمایید.

 

  • ۹۹/۱۲/۰۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی