مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

محتویات روی برگه کورنراستون یا این که بنیاد محتوا:

بنیاد محتوا و یا این که به عبارتی کورنراستون کانتنت می­تواند  یک پست و یا این که یک ورقه وب لاگ باشد.  سئو سایت به هرحال باید بصورت روتین و هرازچند گهگاه به روز خواهد شد. مقاله‌ها کورنراستون بایستی مبین و دانایی نصیب باشند و با غرض بالا بردن سکو به ازای کلمه ها کلیدی رقابتی نوشته شوند.

 

مقاله‌ها کورنراستون معمولا وقت گیر می باشند و هر آنچه را که در زمینه‌ی یک مسئله اهمیت دارااست را پوشش می­دهند. بدین ترتیب به مهارت­های تایپ کردن متعددی نیاز دارااست. تلاوت مقاله‌ها وقت گیر معمولا سخت میباشد. براین اساس بهتر میباشد از تیترهای بیشتری در‌این مقاله ها به کار گیری فرمائید. همینطور آوردن فهرست مطالب در اولِ نوشته‌علمی می­تواند ایده خیر و خوبی باشد.

 

 

 

۵ مرحله برای نگرش بنیاد محتوا بسیار عالی

در وضعیت ایده­آل شما می بایست جستجوی پهناور­ای روی لغت ها کلیدی جاری ساختن دهید تا بتوانید یک نوشته‌ی علمی کورنراستون جالب، وقت گیر و دوراندیشی­قسمت با ساختار نوشتاری خوشگل ایجاد فرمائید. البته در شکل ضیق وقت و یا این که در صورتیکه از گذشته تعداد متعددی نوشته‌ی‌علمی نوشته­اید چه می بایست کرد؟

 

در‌این‌صورت‌ شما می­توانید پروسه پایین را برای ساخت و ساز یک محتوای کورنراستون مرگ آور دنبال نمائید:

 

مرحله ۱: به لغات کلیدی خویش تصور کنید.

شما بایستی به یک تصمیم آخری برای تعیین کلمه ها کلیدی­ای که می­خواهید روی آن­ها درجه بگیرید برسید. نوشته‌ی علمی کورنراستون شما می بایست برای لغت ها کلیدی رقابتی کوتاه و یا این که “head” سئو گردد. براین اساس کاوش برای عبارات کلیدی امری ضروریست.

 

مرحله ۲: شایسته ترین پست را تعیین نمایید.

پستی را که برای مهم ترین کلمه ها کلیدی شما seo شد‌ه‌است را تعیین فرمائید. تاءمل می­فرمائید کدام پست شایسته ترین میباشد؟ آن پست می­تواند تحت عنوان نوشته‌ی علمی کورنراستون شما قرار گیرد.

 

مرحله ۳: نوشته ی علمی را ویرایش فرمائید.

نوشته‌علمی­ای را که تحت عنوان کورنراستون خویش تعیین کرده­اید، ویرایش نمایید. آن را جالب و بهینه سازی پسند فرمایید. آن­را بسط دهید و از آپ تو دیت بودن داده ها آن مطمئن گردید. فراموش نکنید که دستکاری و توسعه نوشته‌ی‌علمی بایستی بصورت منظم و در فواصل هنگامی تکرار خواهد شد.

 

مرحله ۴: بقیه پست­های خویش را از منظر کلمه ها کلیدی زمان بر یا این که long tail seo فرمائید.

بقیه پست­هایی که با قضیه مربوط به نوشته‌ی علمی کورنراستون درج شده­اند نیز می بایست با دقت به “لغت ها کلیدی­ زمان بر­­“ای که درپی جستجوی “عبارات کلیدی کوتاه” و یا این که “head” بدست آمده­اند و در نوشته‌ی علمی کورنراستون خویش آن­ها را به فعالیت برده­اید seo شوند.

 

مرحله ۵: مقاله‌ها دارای ربط را به نوشته‌ی‌علمی مهم پیوند­دهی نمایید.

شما می بایست به گوگل بگویید که نوشته‌ی علمی کورنراستون نو شما مهم‌ترین نوشته ی علمی شما روی وبسایتتان میباشد. لینک و پیوند­دهی نوشته‌ی علمی­های دارای ارتباط به نوشته‌ی‌علمی مهم را فراموش نکنید.

 

  • ۹۹/۱۲/۰۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی