مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

SSL چیست

استعمال از SSL و https شدن وبسایت

یکی‌از   سئو سایت  مهم ترین فاکتورهای seo مورد امنیت میباشد. حتی در‌صورتی‌که امنیت یکی‌از مفاد بااهمیت در مسئله seo تارنما نبود، همچنان این قضیه برای مخاطبان نیز اهمیت بسیار متعددی داراست. لایه سوکت‌های امن که به SSL شناخته میشود در واقع یک تکنولوژی امنیتی میباشد که لینک و پیوند رمزنگاری گردیده دربین اینترنت‌سرور و مروگر تولید می‌نماید. تشخیص وب سایت‌هایی که از SSL استعمال می‌نمایند خیلی ریلکس میباشد، اولِ نشانی URL این وب سایت‌ها به مکان http پروتکل https قرار میگیرد. به جهت اهمیت مورد، گوگل از سال 2014 به آنگاه خاطرنشان کرد که توقع دارد همگی جا بتواند HTTPS را ببیند و از این رو در شیت حاصل خویش برای وبسایت‌هایی که از https به کارگیری می‌نمایند نسبت به وبسایت‌های غیرایمن درجه بهتری را در لحاظ میگیرد.

 

گوشی‌ فرندلی بودن وب سایت

اکثری از یوزرها در دنیای امروز از روش تلفن همراه‌های هوشمند خویش به اینترنت‌گردی می پردازند. به همین عامل داشتن یک تارنما واکنشگرا (Responsive) اهمیت بسیار متعددی دارااست. محتوا و روش اکران تارنما‌های ریسپانسیو به راحتی و به طور خود کار با نمایشگر هر دستگاهی سازگار می گردد. گوگل هم اعلام نموده است الگوریتم‌های این موتور کاوش ریسپانسیو بودن تارنما را ارزیابی کرده و آن را جزو یکی‌از موردها اساسی در جایگاه‌دهی در لحاظ میگیرد. پس از معرفی سیستم mobile first گوگل برای ایندکس کردن محتوا، درحال حاضر ریسپانسیو بودن وبسایت‌ها بیشتراز پیش اهمیت دارااست. پس اعتنا فرمایید که اینترنت‌وب سایت شما تماما ریسپانسیو باشد و روی دستگاه‌های تلفن همراه، تبلت یا این که دسکتاپ به صدق اکران داده گردد.

 

بیشتر بخوانید: seo داخلی (On-Page بهینه سازی) چه می باشد و مشتمل بر چه مواقعی میگردد ؟

 

سئو سرعت وبسایت

 

seo سرعت وب سایت

موتورهای کاوش به ویژه گوگل شیفته تارنما‌هایی می باشند که خیلی سریع بار گذاری میشوند و سرعت وبسایت یکی مهم‌ترین سیگنال‌های مرتبه‌بندی میباشد.


 

  • ۰۰/۰۴/۰۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی