مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

فرمول توزیع طبیعی انکر تکست را دنبال نمایید.
مدام   سئو سایت    تعداد دامنه های ارجاعی وبسایت خویش را ارتقاء دهید (در این باره ما لینک و پیوند های مستمر را توصیه می‌دهیم).
برای اینکه کمپین شما ظاهری طبیعی و مفید داشته باشد بایستی بقیه ضوابط مو جود در‌این راهنما را دنبال نمایید.
نکته: اثر Synergic صرفا هنگامی به دست می‌آید که کلیه مقررات جان دار درین راهنما به نیکی انجام گردیده باشد.

لینک و پیوند های خویش را با محتوا تسلط فرمائید
در شرایطی که برایتان ممکن بود، لینک و پیوند های خویش را با محتوای بی نیاز از کلیدواژه های متفاوت اشراف نمائید. لینک و پیوند هایی که با محتوا اشراف میگردند ظواهر طبیعی خیس و بهتری دارا هستند. در غیر اینصورت ظواهر لینک و پیوند های شما مشکوک خواهد بود و سبب ساز جریمه گوگل می‌شود. در شرایطی که محتوا شما مشمول کلمه ها کلیدی هدفتان باشد، ترافیک بیشتری را به تارنما شما وارد خواهد کرد.

هرچه برای با صرفه‌سازی تبلیغات در گوگل و فروش یک‌سری برابری نیاز دارید!به طبع بخوانید: هرچه برای باصرفه‌سازی تبلیغات در گوگل و فروش یکسری برابری نیاز دارید!
بک پیوند های خویش را از صفحاتی با مرتبه SB متفاوت به دست آورید
از آنجایی که پیج رنک گوگل دیگر به روزرسانی نمیشود، میتوانید از طریق های دیگری مانند درجه SB برای شعور قیمت صفحه های خاص به کارگیری نمائید. رنک SB بر پایه ی ایندکس PA و DA به حساب آوردن می‌شود. تنوع یکی‌از نکات کلیدی برای اخذ سکو بندی بهتر در گوگل به حساب آورده می شود. شاید برایتان پرسش اتفاق افتاده باشد که سکو SB چه چیزی است؟ اذن بدهید به طور بی آلایش برایتان ذکر کنیم.

SB مخفف عبارت Social Blade میباشد. SB مبنی بر تعداد اعضای یک شبکه (یا این که کانال اجتماعی) و تعداد بازدید های آن به حساب آوردن می‌شد. بعد از به فعال‌ساز‌ی این سیستم، معلوم شد که‌این دو برهان نمی توانند به صحت تلاش بازدید کنندگان را تشخیص دهد چون اشخاصی می توانستند با اسپم کردن، تعداد بسیار متعددی بازدید به دست آورند.

به مراد خودداری از این رخداد، شیوه به حساب آوردن سکو SB تغییر و تحول پیدا کرد. اکنون او‌لین فاکتور اصلی، اعتبار شبکه یا این که کانال اجتماعی میباشد. فرض فرمائید شبکه یوتیوب شما دارنده 1 میلیون Subscriber میباشد. براین اساس، کانال شما کانال ای دارای اعتبار به حساب آورده می شود و لینکی که از آن گرفته می گردد پیوند معتبری میباشد. فاکتورهای اصلی بعدی در رنک SB، معدل بازدید ها و اعتبار دیگر کانال هایی میباشد که محتوای شمارا به اشتراک می‌گذارند..

  • ۰۰/۰۴/۰۸
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی