مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

نکات مهم سئو

پیش از اینکه   سئو سایت  آسمان دیدی را به مشتری نشانه دهید، به وی چیزی نفروشید. نخستین تبدیل به یک منبع قابل پشت گرمی از داده ها و اما یک دوست گردید تا خواننده با یقین بیشتری خرید خویش را ایفا دهند.

مزایای سفارش خویش را پررنگ فرمائید. جنس یا این که خدمت خویش را نفروشید. در ازای، سودی را بفروشید که برای خواننده خواهند داشت.

به خواننده گان نماد دهید که ممکن میباشد چه چیزی را از دست بدهند. اکثر بشر‌ها از ریسک می‌ترسند. آنان میخواهند از مشقت، نادرست و عدم وضوح در امان باشند. به‌این تصور کنید که مزایای توصیه خویش را با یک لحن دیگر هم بیان کنید: تحت عنوان یک اختلال که یاری میکنید خوا‌نندگان از آن هجران نمایند.

شما نباید یک فرمول مشخص و معلوم را دنبال فرمایید. یکبار دیگر می بایست تاکید کنیم که نشانی اینترنتی‌های فرمول بندی گردیده ماشینی می باشند و به شدت طاقت‌راز‌بر. پس شانس فروش شما نادر می‌گردد.

به سمت غرض خویش (یعنی فروش) پیش بروید. روایت‌های جذابی بگویید که در غایت به پیام فروش شما می رسند.

یک مهلت معین برای خواننده گان انتخاب فرمائید. این منجر می‌گردد آن‌ها از عقب پرت کردن عمل غربت نمایند.

یکسری لینک و پیوند گوناگون داشته باشید. (که همگی به صفحۀ فروش می روند) اینکار سبب ساز میگردد احتمال کلیک کردن بشر‌ها بروی پیوند شما بیشتر خواهد شد.

یک فراخوان به کار (Call to Action) تماما مشخص و معلوم داشته باشید. به خوانند‌گان خویش بگویید که دقیقاً انتظار بعدیتان از آنان چه می‌باشد و به خاطر آن‌ها بیندازید که چرا به نفعشان میباشد از شما خرید نمایند.

از اقتدار پی‌نوشت به کارگیری نمائید. بوسیله آن مجدد خوانند‌گان را به خاطر مهلت محدودشان بیندازید یا این که آنکه تکرار نمایید که در‌صورتی‌که توصیه شمارا قبول نکنند چه چیزی را از دست خواهند اعطا کرد.

 

دنبال یه عمل مالامال درآمد از اینترنتی؟

تو زمان زمان‌های اینترنتی شایسته ترین منش رو بهت نشون میدیم!

برای مشورت مجانی، همین الان با ما تماس حاصل نمایید.

آغاز می‌کنم021-58438داخلی 1

یک حقیقت اصلی در امر آدرس اینترنتی‌های تبلیغاتی شما!

sponegbob-writing

 

اینباکس آحاد بشر‌ها پر‌از آدرس اینترنتی میباشد و هیچکسی دوست ندارد پست الکترونیک‌های بیشتری را اخذ نماید. به خصوص در‌صورتی‌که این نشانی اینترنتی‌ها از نوع تبلیغات تجاری باشند. پس آن خوانندگانی که به خبرنامۀ شما می‌پیوندند و از اخذ آدرس اینترنتی‌های شما ذوق زده میشوند، حقیقتاً به شما افتخار داده‌اند. در واقع هر مشترک به شما یک رای اتکا داده که احتمالآً خیلی هم مشقت بار به دست آمده میباشد. پس موردنیاز میباشد که حقیقتاً مراقب باشید. هیچ گاه تاءمل نکنید که عشق و علاقه بشر‌ها مستمر میباشد و از در میان نمی‌رود. فراموش نکنید که مجال بشر‌ها برایشان با ارزش میباشد.

 

در هر توشه ارسال نشانی اینترنتی شما می بایست قیمت خویش را به مشترکان مجله ثابت نمائید. یعنی بایستی انقدر خوب آنان را بشناسید که بتوانید با آن‌ها رابطه برقرار نمایید و کاری فرمائید که معاش‌شان بی آلایش‌خیس گردد. یادتان نرود: به سیرتکامل‌ای بنویسید که انگار به یک دوست خوب خویش پست الکترونیک می‌دهید. تنها بنابراین میباشد که اشخاص شمارا به خاطر خواهند سپرد، از شما خوششان می آید و به شما اتکا می‌نمایند. و هنگامی این سه را بدست آورید، دیگر با خیال و خاطر شل می توانید پست الکترونیک‌های خویش را ارسال فرمائید و در انتظار بالا رفتن آمار فروش باشید.

 

  • ۰۰/۰۴/۰۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی