مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

دقت نمودن به پوشه
فولدر ی robots.txt قسمت مهمی از     سئو سایت  بررسی لیست seo برای هر وبسایتی میباشد. وظیفه ی مهم فولدر متنی robots.txt ساخت دسترسی یا این که محدودسازی ربات موتورهای کاوش به محتوا یا این که صفحاتی از تارنما میباشد. با استعمال از این امر متنی شما می‌توانید قسمت های قابل دسترسی و قسمت های محصور گردیده را برای (Web Crawlers) یا این که به اصطلاح خزندگان اینترنت، که از سوی موتورهای کاوش به مراد تحلیل و تصویب داده ها وب سایت‌ها ساخت گردیده اند را تمجید فرمایید.
با صرفه ‌سازی این پوشه میتواند نقش بسیار مفیدی در بهبود سایت شما داشته باشد و از طرفی استعمال اشتباه از پوشه robots.txt میتواند به خسارت وبسایت شما به پایان برسد. بدین ترتیب پیشنهاد میشود که پیش از هرگونه تغییری در‌این پوشه کلیه کدهای خویش را آیتم سنجش و دستکاری قرار دهید و اشکالات احتمالی را جهت بهبود seo سایت خویش تصحیح فرمائید.
12) دقت نمودن به تنظیمات سرور (Server Configuration)
دقت نمودن به تنظیمات سرور
جذاب میباشد بدانید جای سرور شما نقشی اصلی در سئوی سایت شما داراست. هرچه مسافت جغرافیایی دربین بازدید کنندگان و اینترنت سرور کمتر باشد، سرعت دسترسی به اطلاعات و لود تارنما بالا خیس خواهد بود. به این ترتیب در صورتی اکثر وقت ها یوزرها وبسایت شما اهل ایران میباشند بهتر میباشد از یک سرور اهل ایران به کار گیری نمائید. در دسترس بودن و امنیت سرور نیز از نکاتی میباشند که باید در گزینش سرور به آنان اعتنا نمود. شما می‌توانید با به کار گیری از ابزار بدون‌پول آزمایش سرعت در تارنما webpagetest.org به کار گیری نمایید که یکی‌از خصوصیت های جذاب آن قابلیت و امکان آزمایش، در یک سری نقطه در سراسر عالم میباشد.
13) اعتنا نمودن به چکرهای تلاش (Performance Checkers)
برای seo سایت خویش در موتورهای کاوش و بهبود مرتبه بندی آن بهتر میباشد یک بازبینی سریع و کلی بر کوشش خویش داشته باشید. داشتن یک آنالیز لیست حسابرسی به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که آیا همگی چیز در سایت شما از عنا وین و توضیحات گرفته تا پیوند های جانور، به صدق فعالیت می نمایند یا این که خیر! بدین ترتیب شما می‌توانید به نیکی ملاحظه کنید چه چیزهایی در تارنما شما نیاز به تصحیح و تغییر تحول و سئو بیشتر دارا هستند.

  • ۰۰/۰۴/۱۲
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی