مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

پیج رنک

 

با    سئو سایت  اعتنا به‌این نکته که تارنما هایی که در لینک و پیوند های بالاتری قرار گرفته باشند بازدید بیشتری خواهند داشت پس طراحی وب می بایست طوری صورت پذیرد که بتواند در گوگل معرفی گردیده باشد و دارنده گوگل رنگ بالا خواهد شد در سمت و سوی این فعالیت شما بایستی با اصول سئو وبسایت شناخت پیدا فرمائید تا بتوانید بازدید خویش را بالا ببرید و بازاریابی خویش را ارتقاء دهید و به طور طبیعی پیرو آن مشتری بیشتری را خواهید داشت.

 

ولی سوالی که پیش می‌آید این میباشد که پیج رنک چه است؟

پیچ رنک یک معرف کیفیت و کمیت میباشد که کمیت و کیفیت لینک و پیوند های یک کاغذ از سایت میباشد را بررسی و انتخاب و با به حساب آوردن نمره ای از 0 تا 10 به آن کاغذ جایگاه میدهد. این قابلیت و امکان به احترام بنیان گذاران گوگل، لری پیج و سرگئی برین بدین اسم گذارده شد‌ه‌است.

 

وبسایت های متعددی می‌باشند که غالب به کسب نمره ی 10 در پیچ رنک گردیده اند مانند وب سایت های twitter.com و usa.gov و adobe reader که دارنده بیشترین لینک و پیوند های ورودی از هر سایتی به وبسایت خویش میباشند.

 

تارنما هایی که دارنده مرتبه 10 می باشند از محبوبیت و مقدار لینک و پیوند بالایی برخوردار میباشند و وب سایت هایی که نمره ی 3-7 را کسب کرده اند وبسایت های متوسطی میباشند در توا‌ن خویش مارک محبوبی میباشند ولی تارنما هایی که جدید استارت به عمل کرده اند و هنوز محبوبیتی کسب نکرده سکو ای بهتر از 0 نمی توانند کسب نمایند.

 

شاید شما کنجکاو باشید که بدانید پیچ رنک وبسایت شما و یا این که رقبایتان چه عددی میباشد شما می تواند ابزار گوگل را بر روی مرورگر خویش نصب نمائید و پیچ رنک همگی وبسایت ها را توسط آن نظارت فرمایید .

 

گوگل مدام پیرو ارائه با کیفت ترین تارنما های سراسر وب در نتیجه ها جست و جوی بار خویش میباشد بدین ترتیب ممکن میباشد وبسایت هایی که مرتبه ی پیچ رنک بالاتری دارا هستند در حاصل جست و جو نمره ی بهتری نیز کسب نمایند این در حالی میباشد که درجه پیج رنک صرفا یک کدام از فاکتور های جایگاه دهی گوگل است.


 

  • ۰۰/۰۴/۱۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی