مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟

چرا بایستی ورقه نخستین گوگل باشیم؟8 / 10از 1 استفاده کننده
حضور در ورقه نخستین گوگل چه سود ای دارااست؟

اکثر    سئو سایت   مطالبی که در رابطه بهینه سازی خوانده ایم چه در کتب و چه در مقاله‌ها ساخت سایت در کمپانی ساخت سایت اساس غرض مهم از بهینه سازی و رعات اصول آن برای رساندن تارنما به ورقه نخستین گوگل خاطر کرده اند و چهت نیل بدین فرمان نیاز به کارایی فراوان و صرف فرصت میباشد. بر اساس آنالیز و پژوهش ها صورت گرفته روزمره میلیونها کاوش بوسیله یوزرها در موتورهای جستجو گر اعمال می شود که در حدود 80% یوزرها از گوگل استعمال می نمایند و 20% دیگر فی مابین یاهو و بینگ تقسیم میگردد که یاهو سهم بیشتری داراست. پس وصال به کاغذ اولیه گوگل امری اصلی میباشد و از ضرورت بالای برخوردار‌است.

طی پژوهش ها انجام یافته ارقام علامت میدهند که 99% یوزرها صرفا برگه اولیه گوگل را نظارت میکنند و وارد صفحه های دیگر سرچ گوگل نمیشوند.

در برگه اولیه گوگل گشوده هم رقابتی دربین 3 فیض نخستین چهت نیل به او‌لین توصیه و لینک و پیوند گوگل میباشد. تحلیل‌ها نشانه میدهد که بیش تر از نیمی از یوزرها صرفا بر روی 3 سفارش نخستین کلیک میکنند که از این دربین بیشتراز 30% سهم پیوند اولیه میباشد و تخمین سهم لینکهای دوم و سوم به ترتیب 12% و 9% میباشد. یعنی سهم سکو اولیه با تک تک سهم دوم تا پنجم برابر میباشد!

پس متوجه اخلاف زیاد اختلاف سهم ها شدیم و به اهمیت seo بیشتر پی بردیم و این دستور بیان‌کننده باخت seo ما در شکل نبودن در برگه اولیه گوگل میباشد.

چه‌گونه به برگه نخستین گوگل برسیم؟

حضور در ورقه گوگل تحت عنوان او‌لین جایگاه برای یک وب سایت کودک دشوار و ناممکن به حیث می‌رسد البته به قل پر اسم و رسم عمل نشد ندارد! شما با تفاهم نامه مقصود وصال به برگه نخستین گوگل و رقابت با بقیه رقبا و پشت رمز گذاشتن آنان می توانید جایگاه نخستین گوگل را کسب نمایید.

قراردادن توضیحات برگه وبسایت را فراموش نکنید به دلیل آن که شما با تایپ کردن توضیحات مطلوب می‌توانید یوزرها بیشتری به تارنما خویش جذب نمایید. مثلا شاید شما مرتبه چهارم در شیت نخستین گوگل داشته باشید و تعداد کاربرانتان از مرتبه دوم و سوم بیشتر باشد.
 

  • ۰۰/۰۴/۱۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی