مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

چه لینک هایی از نظر گوگل غیر واقعی هستند؟

چه   سئو سایت  پیوند هایی از نگاه گوگل غیر حقیقی وواقعی می باشند؟10 / 10از 1 استفاده کننده
با دقت به تعدد پرسشهای یوزرها با شخصیت، امروز نوشته ی علمی ای را به عنوان مذکور در قسمت مقاله ها ساخت سایت خدمتتان ارائه میکنیم.

پیوند های مخرب را منزه نمائید

همان گونه که پیشتر اشاره کردیم، گوگل بعداز ارائۀ الگوریتم پنگوئن و آن‌گاه پنگوئن 2، ضد اسپم خویش را تا مکان ممکن فعال و بخشی را به عنوان برخورد دستی که بوسیله پرسنل

گوگل مدیر میگردد افزایش اعطا کرد و قضیه بک پیوند ها و بک لینک و پیوند فروشی نیز دست کم درین حالتی که جا افتاده بود حذف و غیر کارآمد شد.

برای بازدید تصاحب کردن و وصال به رده مناسب خویش در گوگل، منش هایی را نظیر تایپ کردن تحت عنوان میهمان و عمل ماهر (و خیر اسپم سیرتکامل) هم در مقاله ها گذشته بدان اشاره شد و هم بیشتر در‌این رابطه خوا‌هیم نوشت.

امروز ولی، در خدمتتان هستیم و راجع به با بک لینک و پیوند های غیر حقیقی وواقعی و در واقع تقلبی مذاکره میکنیم.

دوران حدودا قابل توجهی میباشد که به فروش رساندن بک پیوند به یک بیزینس سوای دردسر و اما با کلاه گذاشتن بر راز ربات های گوگل تبدیل شد‌ه‌است. به این معنا که فرض بفرمایید در شرایطی‌که یک هنگامی وبمستران و بلاگرهای اهل ایران فقط از روی علاقه و ساخت ارتباط ای یکسری سویه فارغ از اعتنا به موضوعاتی زیرا seo ، پیج رنک، مرتبه و منزلت به دست آوردن در نتیجه ها گوگل، یکدیگر را پیوند می کردند، امروز ولی موقعیت به گونۀ دیگریست. سایتهایی به وجود آمدند که پشت سرشان ممکن بود صد یا این که هزار عدد بلاگ و وبسایت با چندین محتوای تکراری، بی خواص و غیر اثرگذار وجود داشته باشند.

  • ۰۰/۰۴/۱۷
  • شایلین عباسی

نظرات (۱)

  • پادکست طلوع بینهایت
  • پادکست طلوع بی‌نهایت را می‌توانید از طریق پلتفرم زیر گوش کنید
    👇


    https://enama.ir/Tolouebinahayat

    جهت کمک مالی به پادکست ما به لینک زیر مراجعه کنید 
    https://www.payping.ir/d/SeUA

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی