مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

به کارگیری از واژه کلیدی در ۱۵۰ واژه اولیه

مانند   سئو سایت   همین نوشته‌ی علمی که اینجانب عبارت “آنالیز لیست بهینه سازی” را در اولیه عبارت بکار بردم.

 

7. از واژه کلیدی در تگ های هدینگ H1،H2،H3 به کار گیری نمایید

مطمئن گردید که کلمه و واژه کلیدی شما در تگ های هدینگ (H1,H2,H3) مصرف شده میباشد. بعنوان نمونه اینجانب در موی بدن رو از واژه کلیدی در تگ های H2 به کارگیری کرده ام:

 

به کارگیری از واژه کلیدی در H2

 

با اعتنا به اینکه ذیل تیتر های هر کاغذ مهم‌ترین قسمت های آن میباشند، گوگل در‌این لغات بدنبال کلمه و واژه کلیدی مهم شما می شود، هنگامی که واژه کلیدی را درین تگ ها بکار میبرید گوگل مطمئن می‌گردد که شیت ی شما در ارتباط این کلمه و واژه کلام میکند.

به کار گیری از واژه کلیدی در تگ های هدینگ ممکن میباشد در نخستین سئو شما تاثیر متعددی نداشته باشد، البته هنگامی که رقابت در کاوش زیاد می شود یک تغییر تحول کوچک سبب ساز می‌گردد که سکو ی شما جابجا گردد.

 

8. عکس ها را seo نمائید

عکس ها بسیار زیاد در محتوا تاثیر دارا‌هستند. در واقعیت گوگل یه خرده در فهم و شعور تصاویر ایراد داراست، بهمین عامل نیاز میباشد که شما گوگل را در تشخیص محتوای عکس هایتان موعظه فرمائید.

البته گوگل را چه‌گونه از قضیه عکس باخبر کنیم؟

شما با به کارگیری از خصوصیت ALT در تصاویر می‌توانید به گوگل بفهمانید که‌این تصویر که مشاهده میکند درباره‌ی چه میباشد. Alt در تصاویر در واقعیت متنی میباشد که بجای عکس به وسیله ربات ها خوانده می‌شود و شما هر متنی که در آن بنویسید نمایانگر این مسئله میباشد که زمینه عکس درباره ی چه چیزی است.

خواص alt در تصاویر

 

تصویر بالا از فضا وردپرس گرفته گردیده، شما پس از قرار دادن تصویر شاخص یا این که هر تصویر دیگری می‌توانید خواص Alt را برایش در لحاظ بگیرید. مانند تصویر بالا! در قسمت تیتر عکس هم می توانید هم بصورت انگلیسی و هم بصورت فارسی بنویسید که اسم عکس چه است. اینجانب هم واژه کلیدی فارسی را در ALt قرار دادم و هم واژه کلیدی انگلیسی را در تیتر عکس در حیث گرفتم.

 

9. به کار گیری از عبارات کلیدی LSI

از لغات کلیدی مترادف و هم معنی و یا این که شبیه (LSI Keywords) در متن به کار گیری فرمایید. بطور نمونه در‌این نوشته ی علمی اینجانب مستقل از کلمه و واژه ی کلیدی “محاسبه لیست seo” از لغات کلیدی تحت هم در متن استعمال کرده ام:

بررسی لیست seo داخلی
ارزیابی لیست کاوش واژه کلیدی
محاسبه لیست بهینه سازی شالوده
و…
در‌این موقعیت گوگل این ورقه ی من‌را ممکن میباشد برای عبارات بالا هم با صرفه تشخیص دهد و به یوزرها اکران دهد. بهمین ادله شما هم از عبارات کلیدی LSI در متن هایتان به کار گیری فرمائید تا جایگاه ی بهتری بگیرید.

یکی ابزار هایی که می‌تواند به شما لغات کلیدی مختلفی را توصیه دهد ابزار lsigraph میباشد. شما می توانید درین ابزار واژه کلیدی آیتم نظرتان را کاوش کنید و این ابزار به شما جمله ها مختلفی که با واژه و کلمه کلیدی شما ساخته می‌شود را توصیه می دهد:

دور و بر ابزار lsigraph

 

10. به وبسایت های دیگر پیوند دهید

مطمئن گردید که در مقالاتتان به وبسایت های دارای اعتبار مانند wikipedia، Google و … پیوند داده اید. این عمل سبب می‌گردد که گوگل به‌این فیض رسد که نوشته‌علمی شما اعتبار بالایی داراست.

یا این که در حالتی‌که از مقاله ها وبسایت های دیگر به کارگیری می کنید به‌این وبسایت ها پیوند دهید. مقداری فرهنگ و تمدن پیوند دهی به بقیه تارنما ها در کشور ایران فراگیر نشده و اکثری از وبمستران و سئوکار ها فکر می‌کنند که ممکن میباشد با لینک و پیوند دادن به سایر تارنما ها به آنها در سکو گیری امداد نمایند، البته حقیقتاً هر که محتوای خیر نوشته و سبب ساز گردیده شما آن محتوا را نسخه برداری نمائید، قیمت لینک و پیوند دهی ندارد؟!

11. لینک و پیوند سازی داخلی اعمال دهید

مستقل از گفت و گو لینک و پیوند سازی فرنگی، پیوند سازی داخلی هم بسیار اساسی میباشد. شما با به کار گیری از لینک و پیوند سازی داخلی ربات های گوگل را در صفحه های داخلی خودتان به گردش در میاورید و تمامی ی صفحه ها را به آنان نشانه میدهید.

از انکرتکست های مطلوب برای پیوند سازی داخلی به کارگیری نمایید. بعنوان نمونه اینجانب در نوشته ی علمی ی ذیل واژه و کلمه کلیدی کاغذ مقصد را بعنوان انکرتکست برای لینک و پیوند سازی داخلی مشخص و معلوم کردم:

لینک و پیوند سازی داخلی

 

برای مطالعه بیشتر نوشته‌علمی راهکارهای بهینه سازی را بخوانید.

  • ۰۰/۰۴/۲۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی