مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

نکات URL

این URL با    سئو سایت  مقصود سهل خیس شدن به اشتراک گذاری آن، کوتاه گردیده است البته حروف نصیب انتهایی بی معنا بوده و استفاده کننده قبل از کلیک نمی تواند با قرائت URL، از محتوای آن مطلع خواهد شد.

 

 

 

همان طور که مشاهده میشود این URL تماما خوانا بوده و استفاده کننده میتواند با مشاهده آن از محتویات کاغذ متبوع درایت پیدا نماید، همینطور هیچگونه نشانه نگارشی و اعداد نامرتبط در‌این URL وجود نداشته و پسوند برگه نیز حذف گردیده‌است.

 

https://www.apple.com/iphone-x/

 

این URL نیز از حیث بهینه سازی، تماما شبیه با تارنما moz.com بوده و یک URL مطلوب در حیث گرفته می‌گردد.

 

 

 

اگرچه آمازون یکی برگزیدگان وبسایت های عالم به حساب می آید، البته با اعتنا به مفاد تیتر گردیده در زمینه‌ی یک URL مطلوب برای بهینه سازی، می اقتدار مشاهده نمود که آدرس صفحه ها این تارنما واجد شرایط قابل قبولی نمی باشند، ناخوانا و غیر قابل فهم بودن نشانی علاوه بر زمان بر بودن آن منجر می‌گردد تا مخاطب به هیچ وجه نتواند سوای کلیک بر روی لینک و پیوند، از آن به کارگیری کند.

 

 

 

به کار گیری از کلمات فارسی و انگلیسی معنادار در URL یکی ترفندها و تکنیک های seo میباشد، همینطور به فعالیت بردن لغت ها کلیدی در URL برای مثال نکات مثبتی میباشد که به بهبود seo امداد می نماید، البته به خاطر داشته باشید به کارگیریٔ بیش تر از حد از کلمه و واژهٔ کلیدی در URL، خیر‌صرفا سبب بهبود سکو تارنما نمی‌شود، ببلکه احتمال اسپم شناخته شدن آن را نیز ارتقاء می‌دهد.

 

 

 

 

آدرس صفحه های وب سایت اسنپ نیز از حیث seo و اصول seo در موتورهای کاوش، تحت عنوان مثال ای مطلوب در حیث گرفته می‌شوند.

 

  • ۰۰/۰۴/۲۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی