مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


موتورهای کاوش برای چک محتوای اینترنت و خدمت دهی مطلوب به یوزرها خویش سه وظیفه مهم دارا هستند که عبارتند از :

ربات های گوگل از پروتکل های مشخصی برای ارزیابی صفحه های سئو سایت اینترنت به کارگیری میکنند و در‌صورتی‌که دوست داشته باشید کاغذ ای از تارنما شما به وسیله گوگل نظارت نشده و در نتیجه ها گوگل اکران داده نشود می‌توانید از روش فولدر robots.txt این عمل را اجرا دهید. برای داده ها بیشتر می‌توانید به نوشته ی علمی یادگرفتن به کارگیری از Robots.txt مراجعه‌کنید.

Crawling  – خزش در محتوای تارنما ها
Indexing – تنظیم یک ورژن و نظارت محتوای آن
Results – اکران نتیجه ها مطلوب براساس محتوای ایندکس گردیده

به دنبال هر کدام از این فرآیند را با هم چک خوا هیم کرد.

موتورهای کاوش چطور محتوای صفحه های را آنالیز میکنند؟


درین نصیب نگاهی با جزییات بیشتر به موتورهای کاوش و عملکردها آن در سطح اینترنت خوا هیم داشت. این کلیپ برگرفته از محتوای مو جود در همین برگه بوده و راهی سریعتر برای شعور قضیه میباشد.
Crawling چه می‌باشد؟
گوگل برای دسترسی به محتوای تارنما ربات های قابل انعطاف افزاری پباده سازی نموده است که آنان همچون یک مخاطب وارد وب سایت شما گردیده و با خزش (crawl) در آن عملکرد میکنند محتوای کاغذ را اخذ نمایند. درین روند کلیه ی مناطق مشتمل بر محتوا، تیتر، تصاویر، پیوند و هرچیزی که دسترسی به آن برای ربات گوگل ممکن باشد آنالیز گردد.

ربات ها هنگام نظارت یک ورقه احتمالا با لینک و پیوند به صفحه های دیگر مواجه می شوند، در‌صورتی‌که این لینک و پیوند نوفالو نشده باشد ربات وارد آن ورقه نیز گردیده و به همین صورت مسیر خویش را در اینترنت ادامه می دهد. یکی‌از عوارض اهمیت بالای بک پیوند در seo نیز همین اخلاق و رفتار ربات ها برای شناسایی و ایندکس صفحه های تازه میباشد. ربات های گوگل معمولا در دوران های وقتی متعدد (متغیر برای هر کاغذ) مجدد به به عبارتی صفحه ها بازگشت کرده و تغییرات آن را چک میکنند.


 

  • ۰۰/۰۶/۰۷
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی