مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

با اینکه محوریت این نوشته‌علمی راجع‌به تجربه کاربری میباشد، اما از آن جایی که الگوریتم رنک برین به طوری سئو سایت اساس و شالوده ux در بهینه سازی میباشد، می خواهیم پاره ای در زمینه ی تغییراتی که‌این الگوریتم بر نتیجه ها کاوش بخشید حرف کنیم. این الگوریتم هوشمند پس از محتوا و پیوند، تحت عنوان سو‌مین ترازو مهم گوگل برای مرتبه دهی به وب سایت ها به حساب می آید.

رنک‌برین فناوری جدیدی بر اساس هوش تصنعی (AI) میباشد که با به کارگیری از الگوریتم‌های یادگیری ماشین یا این که Machine Learning پباده سازی گردیده. یادگیری ماشین نیز به این معناست که یک کامپیوتر بجای یادگرفتن به وسیله آدم و یا این که استعمال از نرم‌افزار‌هایی با جزئیات فنی ظریف، خودبه‌خویش شیوه کارکرد چیزی را حافظه بگیرد.

موردی که‌این الگوریتم را خیلی خاص میکند، به کار گیری گوگل از سیگنال های تجربه کاربری (UX Signals) مثل فرصت حضور استفاده کننده در تارنما، نرخ کلیک و بانس ریت، برای سنجش تجربه کاربری میباشد. این الگوریتم به صورت معمولی به ما می گوید هرچه استفاده کننده گرایش بیشتری برای بازدید و نگاه کردن به قسمت های متعدد تارنما داشته باشد، از لحاظ گوگل، مستحق رده بالاتری هم می‌باشد.

سفارش می کنیم برای اینکه به صورت ظریف با دستاوردهای تبارک هوش تصنعی گوگل و نقش آن در کاوش آشنا گردید، نوشته‌علمی وبسیما آکادمی در خصوص الگوریتم رنک برین را از دست ندهید.
تاسی گوگل از تجربه کاربری؛ مهم‌ترین علامت اهمیت UX در seo

در صورتی مقاله‌ها به‌روز بهینه سازی را دنبال کرده باشید می‌دانید که حتی خویش گوگل هم به در جستجوی اینرتنتی خویش به تجربه کاربری دقت ویژه ای داشته. می‌پرسید چطور؟ پاره ای قبلی خیس صرفا غرض موتور جستجوی گوگل این بود که محتوای مو جود در فضای اینترنت را به طوری طبقه بندی نماید که شایسته ترین محتوا، در سریع ترین مجال ممکن به استفاده کننده رسد.

البته اکنون گوگل فقط وظیفه گروه بندی داده ها اینترنت را بر عهده ندارد بلکه خودش هم در ساخت و ساز محتوا موردنیاز استفاده کننده وارداتی. مثلا صرفا کافی میباشد اسم یک بشر معروف فرنگی را کاوش نمایید تا گوگل فارغ از اینکه ما یحتاج باشد وارد سایتی گردید، مهمترین داده ها را در فرمتی قشنگ و دم دست در مشت شما بگذارد.

قبل از این، Rich Snippet بخشی از جستجوی گوگل میباشد که فقط با مقصود بهبود تجربه کاربری به گوگل اضافه شد‌ه‌است. یعنی شما می توانید در کوتاه ترین فرصت ممکن به پاسخ سوال های خویش برسید. ولی این امکان ها فعلا فقط در لهجه انگلیسی وجود دارا‌هستند اما اضافه شدن آنان می‌تواند برهان محکمی برای تاسی گوگل از کاربردهای تجربه کاربری در جستجوی اینترنتی باشد.

  • ۰۰/۰۶/۱۶
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی