مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئوی آف پیج تکمیل کننده سئوی داخلی وبسایت میباشد. خواسته از سئوی آف پیج یا این که Off-page بهینه سازی سئو سایت اقداماتی میباشد که در خارج از سایتمان (در صفحه ها دیگر دامنه، وبسایت‌های دیگر و کانال‌های اجتماعی) اعمال میدهیم تا جایگاهمان را در نتیجه ها گوگل خوب کنیم و رنک بهتری بگیریم.
محاسبه‌لیست سئو آف پیج وب سایت

درین نصیب به محاسبه نصیب‌های گوناگون سئوی آف پیج وب سایت می پردازیم. لطفاً این نکات را با تمرکز بخوانید و در‌حالتی که تجربه‌ای دراین باره دارید با ما میان بگذارید.

به کار گیری از لینک و پیوند‌سازی فرنگی

خواسته از لینک و پیوند‌بیلدینگ یا این که پیوند‌سازی فرنگی، اخذ لینک و پیوند از وب سایت‌های دیگر به وب سایت خودمان میباشد. موتورهای کاوشگر از پیوند ها برای تعقیب تارنما ها به کار گیری می نمایند؛ آنان لینک و پیوند‌های جانور فی مابین تک‌تک صفحه ها سایت‌تان را دنبال می‌نمایند و در تصویری بزرگتر، تک تک پیوند‌های جان دار میان اینترنت‌تارنما‌ها را تحت حیث دارا هستند.

طریق‌های مختلفی برای لینک و پیوند‌سازی فرنگی وجود دارااست که بعضا از آن ها جزو تکنیک‌های کلاه‌سیاه محسوب می گردند و بعضی دیگر کلاه‌سپید. توصیۀ ما به کار گیری از تکنیک‌های کلاه‌سپید میباشد. مثلا ساخت محتوای باارزش و کیفیت بالا که سبب می‌گردد وب سایت‌ها و وب لاگ‌های دیگر از مطالب شما به کارگیری نمایند و به سایتتان تحت عنوان منبع پیوند بدهند، جزو تکنیک‌های کلاه سپید میباشد و خرید بک‌پیوند‌های اسپم (پیوند‌هایی که از وبسایت‌های بی‌کیفیت خریداری گردیده‌اند) جزو تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه.

در حالتی‌که جزو کسانی میباشید که رتبۀ سایتشان را با پیوند‌سازی اسپم از دست داده‌اند نگران نباشید؛ مدام خط مش بازگشتی میباشد! شما می توانید کل لینک و پیوند‌های اسپم را تمیز نمایید و مجدد از رویکرد صحیح مبادرت به لینک و پیوند‌سازی فرمایید.

برای اینکه با اشکال نحوه‌های پیوند‌سازی وبسایت آشنا گردید مقالۀ دیگر بلاگ نوین را با تیتر «بک لینک و پیوند نخرید، بک‌پیوند بسازید!» بخوانید یا این که از «خصوصی آموزشی لینک و پیوند بیلدینگ برای اشخاص مبتدی و تازه کار» استعمال نمایید.

شغل در کانال‌های اجتماعی

حضور و فعایت در کانال‌های اجتماعی دو مزیت تعالی برای شما دارااست.

مزیت اولیه: به پیوند‌سازی یاری می‌نماید؛ یعنی شما می توانید در کانال‌های متعدد به عنوان مثال لینکدین و گوگل‌پلاس لینک و پیوند‌هایی به مطالب سایتتان ساخت‌و‌ساز فرمایید.

مزیت دوم: برندسازی میکنید؛ در واقع شما با عمل در کانال‌های اجتماعی چه بخواهید و چه نخواهید در حالا برندسازی می‌باشید! از جمله معرفی یک کدام از مطالب اثر گذار و گرانبها سایتتان را در کانال‌ی اجتماعی لینکدین قرار می‌دهید؛ با این عمل دقت مخاطبان به مقاله شما جلب گردیده، دربارۀ آن سخن می‌نمایند، لحاظ میدهند و در صورتی‌که آن را دوست داشته باشند با سایر افراد به اشتراک می گذارند. کلیه این عمل‌ها یاری اکثری به برندسازی شما می‌نماید.

  • ۰۰/۰۶/۲۰
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی