مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

گفت و گو محاسبه بهینه سازی وبسایت از دشوارترین فعالیت هایی میباشد که می بایست صورت بپذیرد سئو سایت و در‌حالتی که از عشق و علاقه‌مندان به حوزه بهینه سازی میباشید احتمالا این پاراگراف برای شما آشناست: “گوگل برای مرتبه‌‌‌‌بندی وبسایت ها از ۲۰۰ فاکتور متعدد در الگوریتم خویش به کارگیری می‌نماید”.

این زمینه شاید در نگاه نخستین مقداری حیران‌‌‌کننده و بغرنج به لحاظ رسد، البته خبر عالی این میباشد که برای توفیق در seo نیازی وجود ندارد به همه ۲۰۰ فاکتور مسلط باشید.

قبل از آنکه بخواهیم به فاکتور های اصلی در جایگاه تارنما در گوگل بپردازیم به او‌لین پرسش یعنی مرتبه بندی گوگل جواب خوا هیم بخشید.
گوگل رنکینگ یا این که سکو بندی گوگل چه می باشد؟

به جایگاهی و موقعیتی که یک تارنما در ورقه نتیجه ها جستجوی گوگل (serp) کسب می نماید، اصطلاحا درجه بندی گوگل گفته میگردد. کارداران مختلفی بر روی Google ranking تاثیر گذار میباشد که درپی نوشته‌ی‌علمی به تمامی آن ها خوا هیم پرداخت.

به شما توصیه می‌کنیم نوشته‌علمی الگوریتم پیج رنک چه می باشد را در راستای این نوشته ی علمی مطالعه فرمائید و با این الگوریتم اساسی گوگل بیشتر آشنا گردید.
انتخاب جایگاه تارنما در گوگل

برای گزینش جایگاه وبسایت در گوگل می بایست واژه و کلمه کلیدی کاغذ ی متبوع خویش را در گوگل سرچ نمائید تا ببنید در مرتبه ی چندم قرار گرفته اید. برای دور اندیشی از درجه معدل در گوگل نیز میتوانید از سرچ کنسول به کار گیری فرمائید.

اکستنش ها و … دیگری مانند fat rank ، night watch search , … برای انتخاب سکو گوگل بهره برد.
چه فاکتورهایی بیشترین معیار تاثیر را بر روی درجه وبسایت دارا‌هستند؟

برای کشف کردن پاسخ این پرسش مایحتاج میباشد تا انتهای مقاله را مطالعه کنید. ارتقاء جایگاه وب سایت در گوگل متعلق به فاکتورهایی میباشد که ما در‌این نوشته‌علمی به ۱۳ فاکتور اساسی گوگل برای درجه بندی وبسایت‌‌‌‌ها می‌‌پردازیم.
۱- کیفیت محتوا یا این که Content Quality

سال های متعددی مثلا دارای شهرت بیل گیتس (۱۹۹۶) می گذرد البته، هنوز هم محتوا شاه میباشد. در شرایطی که سایتی دارید که از نظر seo به طور کامل با صرفه گردیده است اما از دید محتوایی دارنده کیفیت قابل قبولی وجود ندارد، فعالیت شما برای قرار تصاحب کردن در سکو‌های برتر بسیار طاقت فرسا میباشد.

ولی شاید این پرسش در ذهنیت شما صورت گرفته باشد که به هیچ وجه محتوای کیفیت عالی یعنی چه؟

  • ۰۰/۰۶/۲۱
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی