یک سری پارامتر اصلی در تعیین تیتر و توضیحات وبسایت در بهینه سازی داخلی وب سایت:
تیتر حداکثر 60 کاراکتر و توضیحات 320 کاراکتر. در شکل بیشتر بودن قابلیت داراست گوگل آن سئو سایت را به استفاده کننده نشانه ندهد.
از ویرگول، کاما، علامت گذاری ها تا جایی که می توانید در نصیب متا تگ ها(توضیحات) به کارگیری نکنید.
تیتر های شما در تگ H1 باشد.
از عبارات کلیدی یک الی دوبار استعمال نمایید البته در کنارش از مخلوط و فرمولهای جالب برای مخاطب استعمال فرمایید.
به کار گیری از تگ های H1 , H2 , H3
در حیث داشته باشید که هدینگ شیت برای مخاطب بسیار جالب خواهد بود. مخصوصا چنانچه آن را تعالی و برجسته جلوه دهید. در هر ورقه از وبسایت شما صرفا یک تگ H1 می بایست وجود داشته باشد. پس مهمترین واژه و کلمه کلیدی خویش را دراین تگ بنویسید که هم برای استفاده کننده و هم برای گوگل جالب باشد و براحتی به آن دسترسی پیدا نمایند.
تگ های H2 , H3 در صفحه های می توانند چند دفعه تکرار شوند. یعنی اینکه شما می توانید پس از هر 300 کاراکتر از این دو تگ به کارگیری نمائید. چون مشتری می خواهد بعداز گزاره ها و یا این که اتمام موضوعی، زمینه بعدی را مثلا قبلی تشخیص دهد و با تیتر دیگری استارت نماید.
تاثیر نشانی دهی در seo داخلی:
در نشانی دهی بایستی به دو نکته مهم و مهم دقت کرد. کوتاه بودن نشانی و شاخه بندی نشانی ها و به کار گیری هر چه کمتر از /
گوگل طی اعلامیه ای ذکر کرد که تعداد / را در نشانی دهی کمتر نمایید. هر چه / کمتری به کارگیری فرمایید عمل را برای گوگل شل خیس خواهید کرد.
همینطور از کلمه ها کوتاه و اثرگذار برای اسم نشانی سایتتان پیدا نمائید. تا برای استفاده کننده دیدنی باشد.
شما برای نشانی دهی صفحه های فارسی هم میتوانید از لغات فارسی برای نشانی دهی به کار گیری فرمایید و محدودیتی برای اینکه الزاما عبارات انگلیسی باشند وجود ندارد.
پس در گزینش نشانی وبسایت توجه نمایید.