مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

- کارایی برای ظهور خبرها در Google news

یک تارنما شرکتی که خبر ها مرتبط با بیزنس خودش را می نویسد نمیتواند به راحتی سئو سایت در نصیب خبر‌ها گوگل ظواهر بشود چرا‌که این یک فرمان خیلی طاقت فرسا میباشد و حقیقت این میباشد که وبسایت های غیر خبری نیاز آنچنانی ظاهرا شدن در خبر ها گوگل ندارند ولی این زمینه برای تارنما های خبری اهمیت بالایی داراست.
برای اینکه در خبر ها گوگل ظواهر بشوید می بایست استانداردهای گوگل را محاسبه کرده و راهبرد های آن را رعایت نمائید. بعد از آن وب سایت خویش را برای خبر‌ها گوگل ارسال فرمائید. اساسا پس از سه هفته می‌بینید که وب سایت شما قبول شد‌ه‌است یا این که نه. آنگاه تنها بایستی مجموع سعی خویش را برای ساخت محتوای بروز و دیدنی بکنید.
- اهمیت معماری وب سایت در seo وب سایت خبری

معماری وب سایت یکی بحران هایی seo وبسایت خبری میباشد که با آن مواجه خواهید شد از آنجایی که‌این وب سایت ها اساسا صفحه ها متعددی دارا‌هستند و روزمره در درحال حاضر رویش می‌باشند. معماری صحیح در یک وبسایت خبری هم برای خواننده و هم برای خزنده موتور کاوش از اهمیت بالایی شامل است.
سازماندهی از اهمیت بالایی برخوردار‌است شما می بایست همواره تیم ها و تگ هایی که در وبسایت به کارگیری می‌کنید را چک نمائید و ملاحظه کنید آیا آنان جوابگو می باشند یا این که نه. درسته که برچسب و دسته به خواننده شما خیلی امداد میکند تا بتواند مطالب را به راحتی پیدا نماید البته اگرکه در وب سایت برچسب های متعددی داشته باشید و بیشتر آن‌ها مطالب یه خرده را به خویش تخصیص بدهند از قیمت وبسایت شما معدود می گردد.
پس تصمیم گیری راجع‌به معماری وبسایت خبری از اهمیت متعددی برخوردار‌است و این فعالیت هر کسی وجود ندارد. شما برای معماری تارنما به یک دارای تخصص seo یا این که مشاور بهینه سازی احتیاج دارید.
- وب سایت خبری می بایست برای مخاطب گوشی به راحتی قابل استعمال باشد

صراحت دارد که ما در تک تک بخش های seo از اهمیت آن برای کاربرهای گوشی سخن کردیم ولی این مسئله در بهینه سازی تارنما خبری از اهمیت بیشتری برخوردار‌است. امروزه بیشتر اشخاص خبر‌ها را با تلفن همراه های خودشان چک میکنند. کمترین کاری که بایستی درین نصیب اجرا بدهید پباده سازی یک تارنما با طراحی صفحه مطلوب برای تک تک تلفن های همپا میباشد.
خوب میباشد از AMP هم استعمال فرمایید. AMP یک تکنولوژی تکثیر میباشد که با حذف فرمت منجر می‌شود صفحه ها شما سریعتر بار گذاری بشوند.

  • ۰۰/۰۷/۲۰
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۱)

دوست عزیز سلام

 

برای کمتر از یک دقیقه وقتت رو به من بده و ادامه متن رو بخون

 

 

آیا می دونستی وب سایت لینک پین، بستری هست برای تولید محتوا یعنی چی؟ یعنی محلی برای انتشار مطالب کاربران، یعنی میتونی برای انتشار مطلب از www.linkpin.ir استفاده کنی

 

 

حالا چجوری میشه ازش استفاده کرد؟ برای استفاده از لینک پین ابتدا باید ثبت نام کنی، بعدش شروع کنی به افزودن مطلب D:

 

 

https://www.linkpin.ir
منتظر حضور گرمتون هستیم

 

 

با تشکر
لینک پین

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی