مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

۱۳. کیفیت پیوند‌های خروجی

لینک و پیوند‌هایی که به وب سایت‌های دیگر می‌دهید، اهمیت متعددی دارا هستند. قابلیت سئو سایت داراست که شما به سایتی پیوند بدهید که سکو نیکی ندارد، در‌این‌صورت احتمال داراست که درجه شما نیز کاهش پیدا نماید.

در کنار این می بایست اکثر لینک و پیوند‌های فرنگی‌تان به طور جدید فالو (nofollow) باشد، به‌این شکل که به عنوان مثالً شما مطلبی را از جایی دیگر گرفته‌اید و اکنون می خواهید وبسایت مرجع را تحت عنوان منبع بیان فرمایید، در اینجا میتوانید لینک و پیوند را به طور تازه فالو قرار دهید. با اینکار به موتورهای کاوش میگویید که پیوند متبوع را دنبال نکنند.
۱۴. استعمال از پوشه روبوت (Robots.txt)

‌یکی از دیگر از مواقعی که اهمیت فوق العاده‌ای در سئوی داخلی تارنما داراست، قراردادن فولدر روبوت میباشد. این فولدر برای موتورهای کاوش معلوم می‌نماید که به کدام نصیب‌های وبسایت دسترسی داشته باشند. در بخش زیر کد مرتبط با فولدر روبوت را می بینید. به مکان domain.com می بایست نشانی وب سایت خودتان را وارد فرمائید.

در کد ذیل به فایل wp-admin امر Disallow داده شد‌ه‌است. یعنی اینکه موتورهای کاوش به نصیب wp-admin دسترسی ندارند. اما برای دسترسی ندادن به بخش‌های دیگر، می بایست توجه نمایید که صفحه های دیگر وبسایت‌تان را از حاصل کاوش حذف نکنید. این فولدر را می بایست در روت هاست‌تان لود فرمایید.

User-agent: *
Disallow: /wp-admin/

Sitemap: http://www.domain.com/sitemap.xml

۱۵. با صرفه‌سازی تارنما برای گوشی

یکی‌از دیگر از فاکتورهای بسیار اساسی در seo داخلی وبسایت ، با صرفه‌سازی تارنما برای گوشی میباشد. یکی شایسته ترین کارهایی که می‌قدرت دراین باره اجرا بخشید، این میباشد که ساخت سایت به طور ریسپانسیو (عکس العمل‌گرا) باشد. موتورهای کاوش بیشتر و بیشتر به‌این مسئله اهمیت می دهند، چون به کارگیری از تلفن‌های هم پا بسیار زیاد گردیده و مطمئناً در آینده بیشتر هم گردد. به همین برهان میباشد که موتورهای کاوش تأکید دارا هستند که وب سایت خویش را برای تلفن همراه‌ها و تبلت‌ها نیز با صرفه فرمائید.

  • ۰۰/۰۷/۲۵
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی