مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

ساختار وبسایت شما و نوع لینک و پیوند سازی داخلی وبسایت، نقش مهمی در سئو سایت ایندکس شدن صفحه های سایتتان به وسیله ربات های گوگل دارا هستند. ربات های گوگل با لینک و پیوند سازی داخلی، رابطه در بین صفحه ها وبسایت شمارا فهم می نمایند و از این نحوه متوجه میگردند کدام صفحه های تارنما دارنده قیمت بیشتری می باشند.

هنگامی که یکسری ورقه با قضیه شبیه در وبسایت شما وجود داشته باشد، موتور کاوش گوگل بر طبق واحد سنجش لینک و پیوند سازی داخلی بر روی آن صفحه ها اعتبار آن‌ها‌را جایگاه بندی خواهد کرد.

در شرایطی که می خواهید ساختار سایت خویش را برای ربات های گوگل قابل فهم و شعور فرمایید، پیوند سازی درست داخلی را فراموش نکنید. با این عمل شما به گوگل میگویید کدام صفحه ها برای شما قیمت بیشتری داراست.
هدایت یوزرها از روش پیوند سازی داخلی تارنما ایفا میشود

شما صفحه های تارنما خویش را فقط برای گوگل با صرفه نمی‌کنید، بلکه این یوزرها و کردار آن‌ها با تارنما شما میباشد که بهینه سازی اینترنت سایتتان را بهبود میبخشد. در واقع با پیوند سازی داخلی شما میتوانید مسیر جنبش مخاطب در تارنما را معلوم فرمائید.

هدایت یوزرها از روش لینک و پیوند سازی داخلی در بهینه سازی واقعه می افتد

در شرایطی‌که اهمیت لینک و پیوند سازی داخلی برای seo وبسایت را کنار بگذاریم، شما می بایست این شغل می توانید UX (Use Experience) یا این که به عبارتی تجربه ی کاربری بهتری برای بازدید کنندگان وب سایت ساخت نمائید.

لینک و پیوند سازی داخلی تارنما را مانند یک نقشه ی هجرت برای بازدید کنندگان تارنما خویش در لحاظ بگیرید و از اولِ ورود یک مخاطب، هدف های او یعنی صفحاتی که در پیوند سازی داخلی آورده می‌گردد را برای آنان مشخص و معلوم نمائید.

  • ۰۰/۰۸/۱۸
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی