مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

در‌این نوشته ی علمی سعی ما بر این است در رابطه پیوند داخلی و ساختار لینک و پیوند داخلی سئو سایت حرف کنیم. شاید تصور کنید این مسئله زیاد جالبی در دنیای بهینه سازی وجود ندارد البته کاری میباشد که می بایست جاری ساختن داده گردد و خطا اعمال دادن آن قادر است دردسر هایی متعددی را برای شما ساخت‌و‌ساز نماید.
خصوصیت های لینک و پیوند های داخلی

بهتر حالا بیاید در باب خصوصیت هایی کلام بزنیم که میدانیم راجب به لینک و پیوند داخلی واقعیت دارا‌هستند. نخستین از کلیه پیوند داخلی چه چیزی است؟ همگی می‌دانیم لینک و پیوند چه میباشد، فرض فرمایید شما شیت ای در دامنه ABC.com دارید، و در‌این برگه با به کار گیری از متن لنگر(یک یا این که چندین کلمه و واژه) به ورقه ای دیگر در همین دامنه پیوند می دهید، به گویش معمولی تردر ورقه ABC.com/a میروید و با متن لنگر(Anchor text) به برگه ی ABC.com/b لینک و پیوند می دهید. از جمله اینجانب در اینجا یک لینک و پیوند داخلی به نوشته ی علمی ای راجب به متن لنگر یا این که انکر تکست می دهم. مخاطب به آسانی میتواند با کلیک بر روی پیوند داخلی به برگه ی مربوطه هدایت گردد.

ایده کلی لینک و پیوند داخلی چنین میباشد که استفاده کننده را از یک شیت به کاغذ ای دیگر وب سایت هدایت نماید، با لینک و پیوند داخلی به آسانی می‌توانید به آنها را از یک نقطه به نقطه دیگر هدایت فرمائید. در قبلی لینک و پیوند های تفاوتی اصلی نداشتند، همه با HTML نوشته می شدند و شغل آنان اشاره به ریشه یک دامنه دیگر بود. کلاً تفاوت های متعددی نداشتند. البته امروزه در دنیای seo چنین وجود ندارد، شیوه ی واکنش seo عمل ها و موتور های کاوش با پیوند های داخلی و پیوند های فرنگی به طور کامل مختلف میباشد. این کلام ما بدین خواسته وجود ندارد که لینک و پیوند های داخلی و لینک و پیوند های فرنگی هیچ اقتدار و توان در تغییر‌و تحول رنکینگ، الگوی کراولر ها و نوع نگاه موتور های کاوش ندارند، ما میخواهیم درین نوشته‌ی‌علمی راجب بدین مورد ها کلام بزنیم.

متن لنگر(Anchor text) چیزی میباشد که شما می بایست به آن دقت داشته باشید. موتورهای کاوش در کل اهمیت آن را به دستکم رسانده اند، اما ما مطمئنیم چیزی داخل آن وجود دارااست و آن چیز نیز مطمئنا بی بها وجود ندارد.
شرایط در ورقه در واقعیت به گونه ای به اندازه لینک و پیوند های فرنگی اهمیت داراست. شاید لینک و پیوند داخلی و وضعیت آن در کاغذ اساسی خیس از پیوند های فرنگی باشد زیرا برای ناوبری به کارگیری میشود و خصوصیت های که در فوتر برای پیوند داخلی وجود دارااست میتواند دردسر ساز باشد.

موردها بالا هنگامی بسیار مهم می باشند که گوگل و موتور های کاوش حاذق به دیدن این ویرایش ها در ساختار پیوند های داخلی باشند، وقتی این دست کاری به خرابکاری تبدیل می‌شود که شما صفحات خویش را با لینک و پیوند داخلی لبریز نمایید و از این‌راه به کاغذ ای خاصیت رنک بدید، به عنوان مثال به صورت کلی صفحات، وب لاگ و پست های خویش یک متن لنگر قرار بدید و در بخش های متفاوت ، مانند فوتر آنها‌را به نصیب فروشگاهی خویش پیوند بدید، گوگل ابدا از این فعالیت ذوق زده نخواهد شد، و الگوریتمی وجود دارااست در شکل مشاهده این عمل ممکن میباشد شما پنالتی بشوید.

در واقعیت آزمایش هایی برای ثابت این مورد صورت گرفته میباشد، در سایتی محتوای آن با متن های بی نیاز و لینک و پیوند داخلی در فوتر و دیگر بخش ها مختاف مالامال شد، پس از سپری شد یک بازه زمانی و ایندکس نشدن، وب سایت را به شرایط معمولی بر گردانده خواهد شد و در بازه کوتاهی بعداز بازنویسی گوگل استارت به ایندکس کردن صفحات متعدد آن کرد. ولی در شرایطی که بخواهیم با جزییات بیشتر توضیح بدهیم برخی از صفحه های ایندکس گردیده بودند اما به هیچ عنوان رنک قابل قبولی اخذ نکرده بودند اما پس از اصلاحات انجام یافته رنک این صفحه های نیز بهبود های اکثری را تجریه کرد. در واقعیت گوگل رفع پنالتی را درین ضمینه بسیار سریع اجرا می‌دهد، پس در صورتی‌که که‌این خلل را در وب سایت خویش مشاهده میکنید خوب میباشد خیلی سریع آغاز با تصحیح تارنما خویش بکنید.

  • ۰۰/۰۸/۱۹
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی