مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

برای توفیق در کارهایتان، می بایست خبر‌ها گوگل را دنبال نمایید وآخرین الگوریتم‌های آن را بدانید. درین سئو سایت بخش از نوشته ی علمی پایانی الگوریتم‌های گوگل تا سال 2018 را برای شما معرفی می کنیم
الگوریتم تپه (Hilltop) گوگل

الگوریتم هیلتاپ یا این که به عبارتی تپه گوگل در سال 2003 معرفی شد. این الگوریتم با شناسایی و ذیل لحاظ داشتن تارنما‌های مرجع، مجال خیر را در چنگ وبسایت‌های کوچک قرار میدهد تا رده خیر و خوبی را در نتیجه ها گوگل کسب نمایند. دایرکتوری‌هایی مانند یاهو و ویکی‌پدیا از این گروه اینترنت‌تارنما‌های مرجع هستند.
الگوریتم پاندا (Panda) گوگل

گوگل در سال 2011 الگوریتم نو را با تیتر پاندا معرفی کرد. این الگوریتم محتوای نامناسب و اسکن گردیده از وبسایت‌های دیگر را شناسایی می‌نماید و سبب جریمه شدن تارنما‌ها میگردد. درصورتی‌که شما با این الگوریتم جریمه‌گردیده‌اید، با به‌روزرسانی صفحه های ضعیف و نسخه برداری گردیده سایتتان، شانس رجوع و برگشت دارید.
الگوریتم پنگوئن (Penguin) گوگل

پس از تکثیر الگوریتم پاندا، صحیح در سال بعدی یعنی سال 2012 گوگل الگوریتم جدیدی بانام پنگوئن معرفی و منتشر کرد. این الگوریتم وظیفه شناسایی لینک و پیوند‌های اسپم را برعهده‌ دارااست. با روی فعالیت وارد شدن این الگوریتم اکثری از تارنما‌ها که از پیوند‌های بی‌کیفیت و اسپم به کارگیری کرده بودند از نتیجه ها گوگل حذف شدند. بااین‌وجود توصیه میکنیم مدام با تارنما‌های دارای اعتبار و مربوط به قضیه وب سایت خودتان، پیوند سازی نمائید. البته در حالتی که گزینه جریمه این الگوریتم قرارگرفته‌اید، با تزکیه همه پیوند‌های اسپم خویش یک‌شیوه رجوع و برگشت دارید.

  • ۰۰/۰۸/۲۰
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی