مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

از خویش پرسش فرمایید«چه بها های منحصربه‌فرد به شخصی را می‌توانم به وب سایت سئو سایت خودم اضافه کنم که برگه ی خودم را عالی از صفحاتی کنم که اینک برای عبارات کلیدی اینجانب رنک اخذ کرده اند؟»

سئو صفحه ها کاوش به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که پژوهش ها خویش را به محتوایی تبدیل نمائید که مخاطبان شما عاشقش بشوند. تنها مطمئن گردید از یادگرفتن seo تارنما که ضعیف بوده و ممکن میباشد شما‌را گرفتار محتوای ضعیف و نادر قیمت کند، اجتناب فرمایید!
تاکتیک‌های معدود ارزشی که بایستی از آن جلو گیری فرمائید

محتوای اینترنت شما بایستی برای جواب دادن به سوال های یوزرها ساخت و ساز گردیده باشند، برای هدایت آن‌ها در تارنما خویش و اینکه به آنها یاری فرمائید که مقصود وبسایت شمارا عالی فهم و شعور نمایند. محتوا وب سایت شما صرفا نباید برای کسب رنک بالا در کاوش ها ساخت‌و‌ساز خواهد شد. رنکینگ یک نقطه نهایی میباشد، نهایی برای یاری به کاوش کنندگان، چنانچه ما از در آغاز روی نقطه پایان تمرکز کنیم با این ریسک مواجه می شویم که در دام محتوا های نادر قیمت بیوفتیم و زمانی بعداز یک بازه در‌این دام گرفتار شدیم می‌بینیم که تارنما ما با محتوا های معدود بها مالامال گردیده است.

بعضا از این تاکتیک های فراگیری سئو تارنما را در بخش دوم به شما معرفی کردیم، البته برای مرور مجدد نگاهی عمیق‌خیس به تاکتیک هایی می اندازیم برای هنگامی که شما تلاش میکنید یک محتوای با صرفه گردیده برای موتور های کاوش ساخت‌و‌ساز فرمایید.
محتوای ضعیف

در حالی که در یک سایت داشتن صفحه ها متفاوت و مخصوص در موضوعات متعدد معمولی میباشد، در قدیم یک استراتژی ساخت محتوا وجود داشت بدین شکل که برای هر واژه و کلمه کلیدی در شکل تکراری بودن هم یک برگه ساخت‌و‌ساز می‌شد، بدین آرزو که در نتیجه ها کاوش برای سوال ها بتوانند رنکی را در شیت ی نخستین به خویش تخصیص بدهند.

به عنوان مثال، در حالتی که شما جامه عروسی می فروشید، ممکن میباشد شما صفحه های اختصاصی به شخصی برای جامه عروس، جامه عروسی، جامه منحصربه‌فرد عروس،‌ جامه شب عروسی، خرقه جشن و پایکوبی عروسی، جامه مراسم عروسی و غیره تولید فرمائید و این در حالی میباشد که شما می‌دانید کلیه ی این صفحه ها یک مفهوم شبیه به هم دارا هستند و یک خواسته را میرسانند. یک کدام از دیگر از تاکتیک های کسب وکار های محلی این چنین بود که برای هر حوزه‌ و شهری یک ورقه محتوای متعدد تولید می کردند. این صفحه ها که محتوای آن مبنی بر حوزه‌ می باشند معمولا بسیار یا این که تماما شبیه هم میباشند، که فقط عنصری که در آن مخصوص میباشد اسم حوزه‌ های آن میباشد.

این تاکتیک ها به وضوح مشخص و معلوم میباشد که کمکی به مخاطب نمی نماید و برای آنان اثر گذار وجود ندارد، درحال حاضر چرا برخی از ناشران این شغل را می نمایند؟ گوگل در قبل به اندازه الان هوشمند نبود که بتواند ارتباط ها فی مابین لغات و کلمات (معناشناسی) را بفهمد و فهم نماید. پس در شرایطی که برای برگه «خرقه عروس» رنک دارید دارید، بیخیال تولید برگه ی «خرقه منحصر به فرد عروس» بشوید.

  • ۰۰/۰۸/۲۲
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی