مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

لینک طعمه چیست؟


آیا می‌دانید لینک و پیوند طعمه چه می باشد؟ آیا از ایجاد کرد لینک و پیوند سئو سایت طعمه اطلاعاتی دارید؟ همگی متخصصانی که در حوزه seo و بازاریابی اینترنتی کار می نمایند، این را می‌دانند که الگوریتم گوگل و تکنیک های seo هرروز توسعه یافته خیس و ولی زرنگ خیس میگردد.

گوگل هر یک سری وقت یکبار الگوریتم خویش را تغییر تحول میدهد تا حاصل قدرتمند خیس و بهتری را بدست بیاورد. امروزه گوگل در بهینه سازی تارنما به‌دنبال این میباشد که وبسایت های به یوزرها نماد داده خواهد شد که دارنده قیمت بالایی در محتوا و ساختار خویش می‌باشند.

استعمال از مکر و ترفندهایی که سبب می شدند سایتها در سریعترین مجال ممکن در برگه اولیه گوگل قرار بگیرند، امروزه دیگر ازنظر گوگل پذیرش گردیده نیستند و حتی جریمه های گوگل را به‌دنبال دارااست.

در چندسال اخیر، دستیابی به درجه در seo تارنما خیلی طاقت فرسا خیس از قبلی میباشد و می بایست بدون نقص هوشمندانه شغل کرد. می بایست براساس یک استراتژی بازاریابی  و seo، نرم‌افزار خویش پیش موفقیت.در‌این نوشته ی علمی seo می‌خواهیم راجع‌به یک تکنیک باذکاوت ( پیوند طعمه ) که بتوان بهینه سازی وبسایت خویش را ارتقاء بخشید، سخن کنیم. پس سئوکار را ملازمت فرمایید.

لینک و پیوند طعمه چه چیزی است؟
لینک و پیوند طمعه  در واقعیت لینکی میباشد که هر موردی یا این که عبارتی در تارنما می بایست به آن لینک و پیوند شود. ما بایستی لینک و پیوند طعمه داشته باشیم  زیرا درین پیوند آکنده‌از داده ها اساسی و اصلی که مقصود وبسایت را ذکر می نماید، جای‌دارد.

در‌صورتی‌که بخواهیم یک تعریف‌و‌تمجید دیگر برای پیوند طعمه بنویسیم، قادر خواهیم بود بگوییم که \" لینکی که سبب ساز جذب کاربر و استفاده کننده به تارنما شما و از روش عبارت یا این که تکنیک های خاص می گردد.\"

بعضا از متخصصان فکر‌می کنند که لینک و پیوند طعمه یک راه و روش اسپم برای اخذ پیوند بیشتر میباشد ولی ما در‌این نوشته‌ی علمی می‌خواهیم نوع دیگری از این نوع پیوند که موءثر و غیرسیاه میباشد را توضیح دهیم. 

لینک و پیوند طعمه مانند ماهی دریافت کردن میماند که شما تکه گوشت یا این که غذایی را راز قلاب می بندید و آن را باطن آب می اندازید. ماهی به آرزو اخذ طعام درون قلاب شما گیر می نماید و آن‌گاه به وسیله شما شکار می گردد. متاسفانه شاهد پیوند هایی بخش اعظمی برای اخذ درجه فراتر در گوگل هستیم ولی ما می خواهیم به مکان شکار ماهی و کلک زدن به آن، یک غذای اثرگذار و سوای کلک به ماهی بدهیم ولی ابزار ما به عبارتی قلاب ماهی میباشد.

ما میخواهیم مخاطب با کلیک بر روی اینگونه لینک و پیوند هایی، به مکان گشوده شدن شیت ای نامرتبط با مورد، یک ورقه تارنما پراز محتوای موءثر برای وی گشوده خواهد شد که پیرو تشکیل داد پیوند طعمه آمده میباشد.
 

  • ۰۰/۰۸/۲۵
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی