مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


خب از مشاجره های بیرون وبسایت که بگذریم می رسیم به محتوای اساسی تارنما های حریف و اما سئو سایت واحد سنجش با صرفه بودن وب سایت خودمان در قیاس با رقبا…

تحلیل معیار کیفیت و بها محتوای وبسایت های حریف، ترازو نوشته‌ی علمی نویسی و کیفیت لینک و پیوند سازی داخلی وب سایت ها، سرعت بارگذاری وبسایت ها، گوشی فرندلی بودن و توان ساخت سایت های حریف برای جذب مخاطبان در قیاس با تارنما خودتان.

این مفاد از تحت شاخه های on page می باشند که شما بایستی یک چک جزئی از هر کدام از 10 تارنما شیت اولیه گوگل داشته باشید تا موجه گردید وصال به آن سطح کیفی در محتوای تارنما و قسمت های دیگر داخلی وبسایت، چقدر وقتگیر خواهد بود.

اما ترتیب دادن شکلی صحیح و درست درین قسمت شاید فرصت کمتری نسبت به بالا بردن آتوریتی برنده شود ولی خب در حالتی که بخواهیم طبق گفته گوگل به قضیه نگاه فرمائید، اقتدار محتوا مهمترین استدلال برای seo شدن وبسایت میباشد.

و در برخی مواقع که واژه و کلمه کلیدی میتواند تیتر یک نوشته‌علمی باشد، چشم گردیده است که یک تارنما با محتوای بهتر و خلاقانه، توانسته در زمان مجال کمتر از 5 ماه در یک وبسایت آتوریتی تحت، بالا خیس از وب سایت های دارای اعتبار خیس قرار بگیرد.

پس بایستی به‌این قضیه هم با تمرکز بیشتری نگاه کرد تا برآوردی ظریف از دوران مجال seo شدن تارنما بدست آورد.

در صورتی‌که عشق و علاقه مند به یادگیری اصول seo داخلی و محتوای تارنما به صورت استاندارد و ماهر می باشید، توصیه می‌کنم به کاغذ فراگیری ساخت محتوا راز بزنید.

ترازو تمرکز رقبا روی واژه و کلمه کلیدی یعنی چه؟
این نکته بسیار مهمی میباشد که شاید کمتر به آن اعتنا میشود.

وقتی می‌باشد که یک وب سایت دارای اعتبار و کارکشته مثل تابناک در حوزه ای یک خبر منتشر می نماید و این خبر هم به شیت نخستین گوگل می‌آید.

وقتی هم می‌باشد که در یک رقابت 50 وبسایت با ورقه اساسی خویش حضور پیدا می نمایند و یااینکه صفحاتی که برای آن واژه و کلمه کلیدی تدارک چشم اند، از مطرح ترین لندینگ پیج های آن هاست و بیشترین بک پیوند را دارااست.

آیتم دوم هر چندین وب سایت ها آتوریتی و اقتدار تابناک را نداشته باشند، بسیار طاقت فرسا خیس می‌باشند.

بطور کلی در برخی مفاد که مقالات ربته دارا‌هستند، رقابت بسیار سهل وآسان خیس از هنگامی میباشد که لندیگ پیج های اساسی یا این که صفحه های اساسی وب سایت ها در رقابت می باشند.

این موراد بسیار زیاد به دیده میخورند و ممکن میباشد شما یک کلمه و واژه کلیدی را سرچ فرمایید که یک سری وب سایت خبری در آن سکو بهتر دارا‌هستند و محاسبه آتوریتی ایفا دهید و فکر کنید  که خیلی دشوار می شود به جایگاه های نخستین رسید!!

در حالی که به هیچ عنوان اینطور وجود ندارد و چنانچه شما در آن رقابت ها با on page عالی و تمرکز بیشتر عمل فرمایید، می‌توانید به راحتی در زمان فرصت یه خرده به مرتبه های اولیه برسید.
 

  • ۰۰/۰۸/۳۰
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی