مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


با توسعه و گسترش فضای مجازی، رقابت بین وب سایت‌های متفاوت چهت نیل به سطح مطلوبی از مشتری سئو سایت ارتقا پیدا کرده‌میباشد. با تلاوت مطالب بالا احتمالا تصور شما از بک لینک و پیوند مثبت بوده و قصد به خرید آن داشته باشید البته این‌سیرتکامل وجود ندارد. اسم PBN برای بخش اعظمی از سئوکارها وحشت ناک میباشد به این دلیل که احتمال جریمه شدن بوسیله گوگل را دارا هستند و جریمه شدن نیز، پیامدها بخش اعظمی دارااست که در پی به آنها خوا‌هیم پرداخت. و نکته بسیار حائز اعتنا این است که، این رده مستمر وجود ندارد و در شکل متوجه شدن گوگل، افت شدید درجه‌ را تجربه خواهد کرد.

دامین اتوریتی و تاثیر آن در سئوی سایتبخوانید
لینک و پیوند‌های دیرین اثر و کیفیت بسیار قدرتمندی دارا‌هستند و شما با استعمال از آنها میتوانید، کسب‌‌ وکار بچه خویش را به قربت رقبایی برسانید که کار خویش را یک‌سری سال پیش و سطح بسیار بالایی آغاز کرده‌اند. بدین ترتیب از این تاک‌تیک سیاه می‌قدرت برای صفحاتی بهره مند شد که مارک آنها به اندازه کافی معرفی نشده میباشد و پیرو استفاده کننده و مشتری میباشند.

PBN یا این که کانال‌های وبلاگی فردی همانند Blogspot و Blogfa و PersianBlog، مثلا بلاگ‌هایی میباشند که در برهه زمانی نقط ی اوج بلاگ نویسی به وجود آمده‌اند و دیرین و باکیفیت می باشند. این بلاگ‌ها هنوز هم کاربرانی را دارا‌هستند که در آنها شغل می‌نمایند، البته مثل کهن رونق ندارند. در حال حاضر این کانال‌ها تبدیل به بستری برای پیوند سازی فرنگی گردیده‌اند.

یک کدام از دلایلی که گوگل PBN آن را غیر اخلاقی دانشته و از آن بعنوان تکنیک کلاه سیاه حافظه می‌نماید این میباشد که، زیرا شما محتوا کیفیت بالا ساخت میکنید وبسایت‌هایی که شمارا نمی‌شناسند به شما لینک و پیوند میدهند خیر اینکه خودتان برای سایت لینک و پیوند سازی اعمال دهید و چشم گردید.

 

مهم ترین عارضه ها و فواید ایجاد کرد PBN به وسیله متخصصین بهینه سازی
 در اختیار گرفتن ظریف بر منابع لینک و پیوند سازی فرنگی
 پیدایش منبع درآمد بالا برای صاحبان اینترنت‌وب سایت
به کارگیری از دامنه‌های دارای اعتبار و آزاد گردیده
 معمولی خیس شدن مراحل زنخدان‌زنی و ارزیابی
 اخذ هزینه در قبال اجرا پیوند‌سازی برای درخواست کنندگان
 دستیابی به شایسته ترین منزلت موتور جستجوی گوگل در دوران‌ هنگامی کوتاه
 

  • ۰۰/۰۹/۱۸
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی