مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


محاسبه اسپم‌ها در سطح دامنه
موتورهای کاوش برای یافتن اسپم‌ها خیر فقط صفحه ها تکی، بلکه صفحه های مهم تارنما سئو سایت و زیردامنه‌ها (Sundomains) را هم تحت عنوان یک دسته آنالیز می‌نمایند. اینجاست که می بایست بسیار مراقب باشید چون ممکن میباشد ضرر و زیان وارده به وبسایت شما فقط محصور به یک‌سری ورقه نبوده و ناچار گردید به سراغ یک دامنه نو بروید!

چگونگی درج لینک و پیوند‌ها
در قسمت پیشین در رابطه طریق‌های فریبکارانه ساخت لینک و پیوند سخن زدیم و دیگر در اینجا توضیح بیشتری نخواهیم اعطا کرد. تنها بدین نکته کوتاه اشاره کنیم که موتورهای کاوش مانند یک گارآگاه حرفه ای تارنما‌هایی که به شما لینک و پیوند داده‌اند و وب سایت‌هایی را که شما به آنان لینک و پیوند داده‌اید دنبال می‌نمایند و در‌حالتی که از طریق‌های اسپم و کلاه سیاه به کارگیری کرده باشید جریمه‌تان می‌نمایند. پس تامل نکنید که چنانچه یک بلاگ در خدمت بلاگفا یا این که ذکر بسازید و هزاران لینک و پیوند به سایتتان بدهید پیروز میشوید!

امکان اعتقادوباور
با تارنما‌هایی که با کارایی خویش اعتقاد مخاطبان را به دست آورده‌اند، معمولا همچون تارنما‌های دیگر خلق نمیشود. این زمینه تا جایی پیش می‌رود که موتورهای کاوش برای چک وبسایت‌های دارای اعتبار نسبت به دیگر تارنما‌ها تفاوت قائل گردیده و معیارهای ارزیابی را به طور یکسان به فعالیت نمی‌مارک. برای موتورهای کاوش، یکی مهم‌ترین معیارهای اعتقاد و باور، لینک و پیوند‌هایی میباشد که دامنه شما به دست آورده. در حالتی که محتوای نادر بها و تکراری روی وب لاگ شما چشم خواهد شد یا این که از وب سایت‌های اسپم‌دار لینک و پیوند گرفته باشید، اعتبارتان نزد موتور کاوش پایین پرسش خواهد رفت.

عواملی که روی اعتبار وب سایت و جلب متکی بودن گوگل تاثیر دارا هستند عبارتند از:

سرعت وب سایت
تاریخچه وب سایت (یعنی سن وبسایت از وقتی که ساخت‌و‌ساز گردیده)
ساخت و ساز محتوای استوار و منظم
شغل در کانال‌های اجتماعی
کیفیت لینک و پیوند‌های داخلی و فرنگی
به کارگیری از مدرک SSL
قیمت محتوا
همان گونه که می دانیم، بها یک کاغذ مبتنی بر یکتا بودنش و تجربه مخاطب از بازدید آن برگه معین می گردد. گزینش بها یک دامنه هم بدین سیرتکامل میباشد. وبسایت‌هایی که به صورت دیگری فعالیت می‌نمایند به طبع در جایگاه دریافت کردن نقص‌ خواهند داشت. موتورهای کاوش دوست ندارند در پاسخ جستجوی یک استفاده کننده هزاران اسکن از یک شیت ویکی‌پدیا را به وی اکران دهند. موتورهای کاوش مجهز به الگوریتم‌های هوشمندی می‌باشند که نتیجه ها با کیفیت‌خیس را پیدا کرده و به یوزرها نشانه می دهند.

یکی از دیگر از طریق‌های موتورهای کاوش برای تحلیل قیمت محتوا این میباشد که میبینند استفاده کننده پس از کلیک کردن روی یک لینک و پیوند، بعداز یکسری ثانیه یا این که یک سری دقیقه آن شیت را سوراخ می‌نماید. این دستور خویش نماد‌ای از واحد سنجش جذابیت و سودمندی محتوای آن کاغذ میباشد.
 

  • ۰۰/۰۹/۲۱
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی