مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


انجام و پیاده سازی استراتژی تنها برای حوزه اسپورت و ورزش وجود ندارد و در تمامی حوزه هایی که می‌خواهید سئو سایت تارنما شما در سکو یک قرار گیرد، نیز کاربرد دارااست. درپی تعداد مهمی از مراحلی که میتواند به تارنما شما در به چنگ آوردن درجه یاری کند، آورده شد‌ه‌است:

1- تحقیق لغات کلیدی صحیح
در اولِ شغل، پس از این که حوزه ورزشی خویش را به طور nich معین نمودید و هدفتان تماما مشخص و معلوم شد؛ حالا، بایستی پیرو کلماتی باشید که بتواند برای شما دارنده بهره بوده و حوزه کاری شما‌را به یوزرها و هواداران در آن حوزه  نام گذاری کند. در‌حالتی که در اولِ شغل، کلمه ها کلیدی شما غلط باشد یا این که از کلماتی به کار گیری کرده باشید که کلی باشد، قابلیت کسب جایگاه از گوگل را از دست خواهید اعطا کرد. برای آنکه از کلمه ها کلیدی صدق به کارگیری کنید و keyword research شما صحیح باشد از ابزارهای گوناگونی مانند keywordtool، google planner و غیره میتوانید به کار گیری فرمائید. چنانچه در‌پی لیست وب سایت هایی میباشید که با ان بررسی و تحقیق عبارات کلیدی را جاری ساختن دهید می‌توانید به نوشته‌ی‌علمی تحقیق لغت ها کلیدی رجوع‌کنید.

2- به کار گیری از افزونه بهینه سازی ورزشی
در حالتی که تارنما شما از نوع وردپرس میباشد، میتوانید از اشکال متعدد پلاگین ها برای باصرفه کردن تارنما خویش استعمال نمائید. یک کدام از پلاگین هایی که خیلی کاربرد داراست و عموما در تمامی تارنما های وردپرس یازان به کارگیری میشود، افزونه یواست است.

Yoast مرجع همگی موردها بهینه سازی میباشد و چند فراگیری، پیشنهاد و پشتیبانی در تارنما خویش دارااست. همینطور می‌توانید با یک پسوند بهتر، امور را یک گام جلوتر بردارید. 

این پلاگین به شما قابلیت و امکان می‌دهد عنوان ها کاغذ مطلوب موتور کاوش را برای هر مورد از صفحه ها خویش ساخت و ساز نمائید، جزئیات و دیسکریپشن خویش را برای شیت ساخت و ساز فرمایید و حتی به طور اتوماتیک میتواند اسم مولف محتوا را به شما اضافه کند.

هنگامی خزنده های موتور کاوش میبینند که ساختار وبسایت شما صحت دارد و عنوان ها با محتوای شما مطابقت و همخوانی دارا‌هستند، علاقه مندان آینده شما بسیار ریلکس خیس می‌توانند شما‌را در Google یا این که هر موتور جستجوی دیگری پیدا نمایند.

3- بالا بردن بازی محتوای تارنما ورزشی
نگرانی در زمینه ی عبارات کلیدی هرچقدر بهتر باشد، فاکتور بزرگی که بر جایگاه بندی بهینه سازی شما تاثیر می‌گذارد، ترازو هنگامی میباشد که اشخاص در هر بازدید از تارنما شما صرف می نمایند. این مضمون‌ تحت عنوان فرصت سکونت یا این که dwell time شناخته می‌شود.

مطمئن گردید محتوایی که در وبسایت دارید، جالب و گیرا باشد تا یوزرها و طرف داران متعددی از آن استقبال نمایند و در به عبارتی ورقه بمانند. یکی شایسته ترین روش هایی که می‌توانید استفاده کننده را برای بازه زمانی مجال وقتگیر تری در آن نگاه دارید، به کار گیری از فیلم، تصاویر، اینفوگرافیک و پادکست میباشد.

در اینجا تعدادی ایده محتوا آورده شد‌ه‌است:

چه‌طور می اقتدار با بازاریابی محتوایی برای دسته های ورزشی آغاز به عمل کرد
راهنمای استارت وب لاگ در وبسایت مجموعه ورزشی شما
چه طور استراتژی بازاریابی محتوای خویش را برای سال نو طرح ریزی کنیم
همینطور ، در صورتیکه یوزرها، تارنما و مارک شمارا به اندازه کافی دوست داشته باشند می‌توانند اسم وبسایت شما‌را در گوگل بوکمارک نمایند که‌این روشی خیر برای ارتقا بها تارنما شما است.
 

  • ۰۰/۰۹/۲۳
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی