مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


توضیحات متا چه است و چه کاربردی داراست؟
در درون تگ Head در  HTML تگ توضیحات متا را به‌این شکل درج می‌نمایند.

یا این که دو پاراگراف یا این که یک جمله کوتاه در‌این بخش نوشته میگردد\"/>

 

از کاربردهای توضیحات متا این میباشد که به موتورهای کاوش داده ها جامعی در رابطه محتوای ورقه میدهد و سئو سایت در صورتی‌که موتور کاوش این نصیب را در نتیجه ها کاوش نشانه دهد، داده ها آن میتواند یوزرها را نسبت به کلیک کردن روی پیوند وبسایت ترغیب نماید. گوگل به طور رسمی اعلام کرده که توضیحات متا یکی دست اندرکاران بی واسطه اثرگذار در مرتبه بندی وجود ندارد. ولی کلیه ما بخوبی میدانیم که یک توضیح مطلوب میتواند براحتی نرخ کلیک تارنما را در حاصل کاوش بالا غالب شود و نرخ کلیک یکی کارداران مهم در مرتبه‌بندی تارنما به حساب می‌آید.

تگ meta name=\"description\" content=”” توضیحاتی در رابطه محتوای کاغذ در مشت موتورهای کاوش قرار می دهد. توضیحات متا قادر است یک یا این که دو پاراگراف یا این که حتی یک جمله کوتاه باشد. نمونه‌های خوب از توضیحات متا را در‌این نوشته‌ی علمی باهم مرور خوا هیم کرد. این نمونه‌ها را از دست ندهید.

محدودیت تعداد کاراکتر در منابع گوناگون گوناگون مذکور‌میباشد. تجربه علامت میدهد گوگل فارغ از هیچ محدودیتی می تواند هر تعداد کاراکتر در تگ متا را ایندکس نماید. البته توضیحات وقت گیر‌خیس از 320 کاراکتر ممکن میباشد به وسیله الگوریتم‌های گوگل بعنوان اسپم در لحاظ گرفته شوند و بر روی بهینه سازی وب سایت تاثیر منفی بگذارند. از طرف دیگر هنگام کاوش لغت ها متفاوت در گوگل اکثر زمان ها شاهد توضیحات تقریبا 30 کاراکتری در کاغذ نتیجه ها کاوش هستیم. اما گهگاه تعداد کاراکتر متن توضیحات در برگه نتیجه ها کاوش بیشتر بوده‌میباشد. برای مثال 72 کاراکتر  یا این که حتی 140 کاراکتر و گهگاه هم توضیحات متا یار و همدم با داده ها اضافه مانند لینک و پیوند به صفحه های مهم وبسایت و توضیحات متا آن صفحه ها، در گوگل به اکران در می آید.

نکته: گوگل احتمال دارااست از توضیحات متا در برگه حاصل کاوش به کار گیری نماید. یعنی آنکه توضیحاتی که گوگل در نصیب توضیحات وب سایت در برگه نتیجه ها کاوش قرار می دهد، ممکن میباشد از تگ توضیحات برگه یا این که هر قسمت دیگری از محتوای برگه تعیین گردد. تجربه آرم داده که اخلاق گوگل در تعیین نصیب توضیحات تارنما‌ها به شدت به عبارت کاوش گردیده بوسیله یوزرها متعلق میباشد.
 

  • ۰۰/۰۹/۲۴
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی