مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


3. تارنما Majestic
ارزش: از 49.99 دلار در ماه آغاز میشود

Behind Majestic یک نقشه اطلاعاتی پیوندی توسعه یافته میباشد که برای ادراک جای سایت شما در وب مطلوب میباشد. سئو سایت Majestic دارنده یک جستجو گر تارنما ، بررسی لیست تاریخچه بک لینک و پیوند و کاوشگر میباشد که ورقه شمارا در اپلیکیشن بزرگتر کارها قرار میدهد.

به خصوص در ساخت پیوند ، قادر است از تصویر گران قدر وبسایت شما عبور نماید تا بتوانید پیکربندی مطلوب را اجرا دهید. این بک پیوند بصورت عمده را تحلیل می نماید ، و Majestic حتی یک “اعتماد به‌نفس موضعی” را برای اکران قربت شما با مقامات صنعت ارائه می‌دهد. همینطور ، رباتهای آن از روش دامنهها – حتی رقبا ، که میتوانند شما‌را به یک مدعا مطلوب تبدیل نمایند – می گردند و داده های دقیقی را برای صورت دادن به استراتژی شما تهیه و تنظیم می نمایند.

همینطور یک ابزار جستجو گر ارزان بها مقرون به صرفه خیس میباشد ، به این ترتیب میتوانید دارایی بازاریابی خویش را محافظت فرمائید.

4. SEMrush
ارزش: از 99.95 دلار در هر ماه آغاز میشود

SEMrush یک برنامه بازاریابی میباشد که قادر است حضور آنلاین شمارا در نگاه موتورهای کاوش تقویت نماید. در شرایطی‌که می‌خواهید ترازو ترافیک ارگانیک خویش را ملاحظه کنید ، این منبع دسترسی شما‌را بسط می‌دهد و نحوه بهینه سازی شما‌را با نگرش های بر اساس حقیقت تجدید می نماید.

این دستور در مقایسه دامنه ها و مرتبه بندی لغات کلیدی مربوط به آنان ، که میتواند شمارا در دست عبارات کلیدی منزلت بالا قرار دهد ، مهارت دارااست.

راه‌حل های SEMrush اکثری از تجزیه و چک های فنی را پررنگ می نماید ، براین اساس می‌توانید از مقام خویش در موتورهای کاوش به کارگیری فرمائید. نرم‌افزار آنان مشمول 28 ابزار برای تیز کردن استراتژی seo شماست و آنان در به کار گیری از لغات کلیدی از روش محتوا ، بلاگ ها و صفحه های مال موعظه می نمایند.

5. ابزارهای Raven
بها: از 79 دلار در ماه آغاز می شود

Raven Tools یک حسابرس وبسایت پیشرو میباشد و توان های ردیابی و گزارش دهی را در مقایسه با یک‌سری متاع شبیه متحول نموده است.

Raven Tools سئوی وبسایت شمارا در پوسته قابل قرائت نشانه می‌دهد. شما میتوانید سوراخ های استراتژی خویش را به توفیق تبدیل نمایید وقتی که میدانید به کجا نگاه فرمایید.
 

  • ۰۰/۰۹/۲۵
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی