مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


2- ریدایرکت های مخفیانه Sneaky redirect
ریدایرکت کردن یک شیت موجب می گردد استفاده کننده فارغ از استحضار به نشانی دیگری ارجاع داده گردد. عارضه ها سئو سایت متعددی برای ریدایرکت کردن یک شیت وجود داراست که اتفاقا بسیار کاربردی و مثبت میباشند و موجب جریمه تارنما به وسیله گوگل نمی‌شوند. بعنوان نمونه صفحاتی که نشانی آن ها عوض شده یا این که به کلی حذف گردیده اند بوسیله Redirect به نشانی تازه خویش ارجاع داده می‌شوند.

البته برخی از طریق ها برای فریب گوگل پباده سازی گردیده اند که موجب می شوند محتوای اکران داده گردیده به مخاطب با محتوایی که در دسترس گوگل قرار می گیرد گوناگون باشد.

در تکنیک Sneaky Redirect هنگامی که ربات گوگل وارد کاغذ میگردد به یک نشانی با صرفه گردیده برای واژه و کلمه غرض ارجاع داده می‌گردد البته در صورتی‌که به عبارتی ورقه بوسیله مخاطب گشوده خواهد شد محتوای متبوع مدیریت تارنما نمایش داده می شود.

درین وضعیت گوگل ورقه اساسی که یوزرها مشاهده میکنند را ایندکس خواهد کرد و به ریدایرکت انجام یافته توجهی نمی نماید. گوگل به دو گزینه مشخص و معلوم برای تکنیک Sneaky redirect اشاره نموده است که عبارتند از:

محتوای آرم داده گردیده به گوگل در کاغذ جان دار میباشد اما مخاطب به نشانی دیگری ریدایرکت می‌شود.
کاربرانی که با تلفن همراه وارد می گردند محتوایی گوناگون از ورژن دسکتاپ مشاهده میکنند یا این که به نشانی دیگری از یک وب سایت اسپمر منتقل می‌شوند.
این نحوه تماما برای گوگل قابل شناسایی بوده و با‌گاز تارنما شما‌را جریمه خواهد کرد. اشخاص پاره ای می‌باشند که از این شیوه برای بهبود بهینه سازی به کار گیری میکنند و معمولا تارنما هایی که هک گردیده باشند با مشکلاتی از این دست مواجه میگردند.

3- پیوند سازی غیر طبیعی Link schemes
هر بک لینک و پیوند که با غرض بهبود شرایط بهینه سازی و ارتقاء رده شما در نتیجه ها گوگل ساخت‌و‌ساز گردیده باشد تحت عنوان نقض قانون ها گوگل شناسایی می گردد. این ضابطه هم برای لینک و پیوند هایی که به وب سایت شما داده گردیده اند و هم برای پیوند هایی که به وب سایت های دیگر میدهید درستگو میباشد.

در پی مواقعی که گوگل تحت عنوان لینک و پیوند سازی غیرطبیعی می شناسد را تحلیل می کنیم:

خرید بک لینک و پیوند، یعنی پرداخت پول به ازای قرار دادن پیوند شما در وب سایت های دیگر. (توصیه می کنیم نوشته ی علمی خرید بک پیوند را مطالعه فرمائید)
تبادل پیوند، یعنی شما به یک وبسایت پیوند بدهید و در مقابل آن وبسایت نیز به شما پیوند بدهد.
تکثیر زیاد پست مهمان یا این که رپورتاژ اطلاع رسانی در وب سایت های دیگر که تمامی با مقصود گذاری روی کلمه ها مشخصی لینک و پیوند سازی گردیده اند.
به کار گیری از قابل انعطاف افزارهای خود کار برای پیوند سازی در وبسایت های دیگر.
قرار بخشید پیوند در دایرکتوری های معدود بها یا این که وبسایت های اطلاع رسانی مجانی.
پیوند های مقصود گذاری گردیده روی واژه مشخص و معلوم که در فوتر یا این که سایدبار تارنما های اکثری قرار گرفته اند.
 

  • ۰۰/۰۹/۲۷
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی