مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


1- طبیعی جلوه دادن لینکسازی: یک کدام از خصوصیت های اساسی لینک و پیوند های  نوفالو طبیعی جلوه دادن وب سایت شما است. به این دلیل‌که صرفا وجود لینک و پیوند های فالو در وب سایت ممکن میباشد برای گوگل قابل تایید نباشد و در فیض قیمت تارنما افت داشته باشد. بایستی بدانید که قرار دادن لینک و پیوند نوفالو در یک انجمن یا این که فروم که بازدید متعددی هم دارااست میتواند بازدید شمارا به اندازه استعمال از پیوند فالو ارتقا دهد. عالی میباشد مدام یکسری بک لینک و پیوند نوفالو به وبسایت شما وجود داشته باشد تا گوگل پیوند های وبسایت شما‌را طبیعی تشخیص دهد.

2- بازدید بیشتر برای وب سایت: ممکن میباشد این تصور تولید گردد که جابجایی پیوند و بک لینک سئو سایت و پیوند های نوفالو تاثیری بر بهبود سئوی تارنما ندارد ولی بایستی بدانید که قرار دادن یک پیوند نوفالو در یک فروم برای باردید وب سایت قادر است ارزشی برابر با قرار دادن لینک و پیوند فالو داشته باشد.

3- گوگل ناچار به ارزیابی لینک و پیوند های نوفالو میباشد: امروزه اکثری از بک پیوند های جان دار در تارنما ها به طور نوفالو میباشد و حدود 6 سال میباشد که وب سایت ها به سمت به کارگیری از نوفالو شدن پیوند ها رفته اند. درین حالت گوگل بیشتر لینک و پیوند های نوفالو را پیگیری کرده و تاثیر آن‌ها‌را در وبسایت ایفا می نماید. پس با این اکانت گوگل حتما درجه بندی های خویش را بر طبق پیوند های نوفالو ایفا خواهد بخشید به دلیل آنکه امروزه اکثر لینک و پیوند های جانور نوفالو میباشد و گوگل ناچار میباشد تا به ارزیابی این بک پیوند های نوفالو بپردازد.

4- گوگل کارکشته به صرف لحاظ کردن ازلینکهای نوفالو وجود ندارد: وبسایت ها و فروم های پر اسم و رسم معمولا از CMSهای مجانی و کدهای فراهم به کارگیری می نمایند و در مواردی که وب سایت به طور مخصوص ساخت‌و‌ساز گردیده باشد کدنویسی آن به طریقی پباده سازی شد‌ه‌است که لینک و پیوند ها به طور نوفالو قرار گرفته باشند. در فیض می قدرت این طور گفت که اکثر لینک و پیوند ها به طور نوفالو میباشند و گوگل حاذق به صرف حیث کردن از این لینک و پیوند ها وجود ندارد و در سئوی تارنما به طور کامل موءثر خواهد بود.

5- تفاوت قائل شدن میان پیوند نوفالو و اسپم: ممکن میباشد بخش اعظمی از وبمسترها تفاوت پیوند فالو و نوفالو را ندانند و از CMSهایی به کار گیری نمایند که پیوند های متعدد را به صورت پیش فرض نوفالو نماید. در شکل پیوند اسپم، هر دو وبسایت بها متساوی اخذ خواهند کرد و به این ترتیب گوگل بدون چاره به ارزیابی این پیوند های نوفالو خواهد بود.

با اعتنا به سیاست های وبسایت نیاز میباشد تا هم از پیوند های فالو و هم نوفالو به تعداد مشخص و معلوم بهره برد تا وب سایت جلوه ای طبیعی به خویش بگیرد و به بهبود seo و سکو وب سایت نیز امداد کند.
 

  • ۰۰/۰۹/۲۹
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی