موتور جستجوی گوگل: یک داروخانه شبانه روزی برای جستجوی یوزرها میباشد
هر روز صفحه های اینترنتی جدیدی منتشر می شوند و رباتهای گوگل آنانرا ایندکس و بررسی مینمایند. هر کدام از این صفحه ها در عبارت کلیدی مشخصی کاندید می گردند تا زمانیکه مخاطب آن عبارت را کاوش کرد به وی اکران داده شوند. تا این مرحله گوگل محتوای صفحه ها تازه را آنالیز کرده اما هنوز مطمئن وجود ندارد که منزلت حقیقی و واقعی و معیار رضایت یوزرها از محتوای آنها چقدر میباشد.
درپی به طور بدون نقص الگوریتم رقص گوگل و تاثیر آن بر برگه نتیجه ها کاوش را نظارت خوا هیم کرد اما در حالتی که مجال کافی برای محتوای این شیت را ندارید می توانید با مشاهده ویدئوی ذیل همه داده ها ما یحتاج را اخذ نمائید.
ماجرا اولین شناخت شما با Google Dance
پس از مدتی تحقیق درمورد کلمه ها کلیدی، بالاخره لیستی از کلیدواژههای پراهمیتِ مرتبط با کسب و کارتان را در یک فولدر اکسل صحیح کردهاید. در گامبعدی، استارت به ساخت و ساز محتوای منحصربهفرد و موءثر میکنید.
نوشته ی علمیهایی که ایجاد میکنید با لغات کلیدی مقصود به خیر با صرفه گردیدهاند؛ به گونه ای که در تیتر، سرتیترها و برخی قسمتهای متن، از لغت ها کلیدی وقتگیر استعمال کردهاید. حتی حواستان بوده که Keyword Stuffing نکنید.
اکنون پس از صرف یک سری ساعت زمانبر روی کیفیت محتوای خویش، یک نوشتهعلمی 2000 واژهای بسیار نفیس را نوشتهاید. به این ترتیب سوای معطلی آن را در تارنما خویش منتشر می کنید.
بعداز تعدادی روز بدین اندیشه میفتید که ملاحظه کنید نوشته ی علمیای که منتشر کردید، چه سکوای گرفته میباشد. به همین خیال، ابزارهای گوگل محاسبه و سرچ کنسول خویش را گشوده می کنید. به قسمتهای متعدد آمار وبسایت تان رمز میزنید تا بلکه خستگی تلاشی که برای تایپ کردن نوشتهی علمی خویش کشیدهاید را با یک آمارِ کلیک بالا جبران نمائید.
ولی فیض مدام مطابق گرایش شما وجود ندارد! در موردها بخش اعظمی منزلت ما در ورقه دوم یا این که سوم حاصل گوگل میباشد در حالیکه؛
تصور میکنیم محتوای ما بسیار ارزشمندتر از صفحاتی ست که اکنون سکوهای اولیه تا سوم را به خویش تخصیص دادهاند.