مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


یکی مهم‌ترین مورد ها در بهینه سازی سرعت بار گذاری وبسایت میباشد. سایتی که دیر بارگذاری گردد سئو سایت تخت گاز یوزرها خویش را از دست خواهد بخشید. برای ارتقاء سرعت تارنما نحوه‌های مختلفی وجود داراست. تا قبل از این به یک آیتم، یعنی فشرده‌سازی کدها اشاره کردیم.

گزینه بعدی تعیین پوسته با صرفه و خودداری از پوسته‌های سنگین و چندمنظوره میباشد. اکثری از پوسته‌های حرفه ای وردپرس سنگین میباشند و پوشه‌های متعددی دارا‌هستند. خوب میباشد قالبی را تعیین نمایید که یک عمل را جاری ساختن دهد و فولدر‌های متعددی را روی هاست آپلود نکند.

مورد اساسی دیگر، با صرفه‌سازی تصاویر تارنما میباشد. خواسته از بیهنه‌سازی تصاویر در بهینه سازی فنی چه میباشد ؟ تصاویر را بایستی از دو جهت نظارت نمائید. نخستین این که وسعت آنان بالا نباشد. ابزارهای مختلفی برای معدود کردن وسعت عکس سوای از در بین رفتن کیفیت وجود داراست. میتوانید از فوتوشاپ یا این که ابزارهای آنلاینی مثل tinypng استعمال نمایید.

مورد دیگر محاسبه تصاویر از دید اندازه میباشد. چنانچه سایزی که در کد تارنما‌تان تعریف‌و‌تمجید گردیده با سایز عکسی که آپلود میکنید متعدد باشد، سرعت وبسایت زیر تاثیر قرار می گیرد. این نادرست به ویژه درباره‌ی لوگوها فیس می دهد. با ابزار GTMetrix میتوانید این سیرتکامل ایرادات را هم نظارت نمائید.

در مرحله پایان آنالیز نمائید که کش مرورگر برای وب سایت فعال گردیده باشد. با فعال کردن این آیتم، هنگامی مخاطب به سایتی رمز میزند، پاره ای از داده ها تارنما در مرورگرش ذخیره می گردد تا در مراجعه بعدی تارنما با سرعت بیشتری بار گذاری گردد. برای فعال کردن این مورد میتوانید از پلاگین‌های وردپرس مثل WP Rocket به کارگیری نمائید. یا این که کد تحت را در نصیب htaccess  از در اختیار گرفتن پنل هاست نسخه برداری نمایید.

# START Expires

ExpiresActive On
ExpiresDefault “access plus ۲ hours”
ExpiresByType image/gif “access plus ۲ hours”
ExpiresByType image/gif “access plus ۲ hours”
ExpiresByType image/png “access plus ۲ hours”
ExpiresByType image/jpg “access plus ۲ hours”
ExpiresByType image/jpeg “access plus ۲ hours”
ExpiresByType image/ico “access plus ۲ hours”
ExpiresByType text/css “access plus ۲ hours”
ExpiresByType text/javascript “access plus ۲ hours”

# END Expires
 

  • ۰۰/۱۰/۰۴
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی