مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


یک کدام از خطاها اساسی این میباشد که اکثری از وبمسترها و کارشناسان بهینه سازی گهگاه متوجه نمی شوند سئو سایت که اسیر همنوع‌خواری گردیده‌اند. برای تشخیص کنیبالیزیشن طریق‌های مختلفی وجود داراست. معمولی‌ترین و شایسته ترین طرز این میباشد که در موتور جستجوی گوگل عبارت تحت را وارد نمائید:

Site:example.com keyword

به مکان example.com با ید نشانی تارنما و به مکان کیورد نیز کلمه و واژه کلیدی موردنظر را وارد فرمائید. ضمن اینکه میتوانید از ابزارهای گوناگون نیز برای تشخیص کنیبالیزیشن به کار گیری فرمائید.

چه‌گونه میتوانیم اختلال کنیبالیزیشن را حل کنیم؟
برای حل خلل همنوع‌خواری نحوه‌های متفاوت وجود دارااست. در آغاز عالی میباشد تصمیم بگیرید که می خواهید کدام مقاله را نگه دارید. بعد از آن میتوانید محتوا را یک پارچه کرده و یک مقاله بدون نقص و جامع داشته باشید و مطلبی که نمی خواهید حذف فرمائید. اما ریدایرکت 301 نیز برای این مقصود آیتم به کارگیری قرار می گیرد، گرچه برخی از کارشناسان خیلی با ریدایرکت 301 زیاد، موافق نیستند. طرز دیگر این میباشد که در شکل قابلیت و امکان یکی محتوا را پیرامون کلمه و واژه کلیدی دیگری با صرفه فرمایید تا دو مقاله با کلمه و واژه کلیدی شبیه درجه یکدیگر را نخورند.
 

  • ۰۰/۱۰/۰۷
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی