مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


بعضا از اشخاص تصور می‌نمایند هر چه تعداد صفحه های وبسایت بیشتر باشد، می‌توانند مقام بهتری در نتیجه ها سئو سایت گوگل به دست بیاورند. درین نوشته‌ی‌علمی می خواهیم راجع‌به حذف صفحه ها اضافه تارنما کلام کنیم و شما‌را با شایسته ترین طرز‌ها راجع‌به شناسایی صفحه های بی‌بهره و معدود قیمت در وبسایت آشنا کنیم. برخلاف تصور رایجی که وجود دارااست، کمیت و تعداد صفحه های تارنما اهمیت چندانی در seo ندارد بلکه کیفیت صفحه های میباشد که برای یک وبسایت اینترنتی قیمت ساخت می‌نماید. ارتقاء تعداد صفحه ها تارنما خیر فقط به بهبود بهینه سازی وبسایت شما امداد نمی‌نماید، بلکه ممکن میباشد سبب بوجود داخل شدن صفحه های زامبی در وبسایت گردد که سکو بقیه صفحه ها را از دربین میبرند و سبب می گردند که پیج رنک گوگل صفحه های وبسایت دربین تعداد صفحه ها بیشتری تقسیم گردد و از بها صفحه های پر ارزش وب سایت شما کاسته گردد.

در‌این نوشته ی علمی میخواهیم به چگونگی حذف صفحه های وبسایت و نقش کاهش تعداد صفحه های وب سایت در بهبود seo تارنما بپردازیم. پس، تا نقطه پایان این نوشته ی علمی با ما یار و همدم باشید.

در بالا شمارا با معنا هرس کردن محتوا content pruning آشنا می‌کنیم:

هرس کردن محتوای تارنما به معنای تجزیه و نظارت و چک محتوای سایت و حذف صفحه ها ناکارآمد و بی کیفیت از نتیجه ها جستجوی گوگل و بقیه موتورهای کاوش میباشد.

نحوه های هرس کردن محتوای بی کیفیت:

ریدایرکت 301 (redirect 301)
تازه ایندکس کردن صفحه های (noindex, follow)
حذف url از تارنما و ساخت‌و‌ساز کد خطای 404
طرز نخستین: زمانی که محتوای صفحه ها تارنما شبیه و در حدود یکدیگر میباشد، از ریدایرکت 301 به کار گیری میکنیم، در او‌لین مرحله شایسته ترین کاغذ درخصوص آن مورد را گزینش میکنیم، بعد از آن محتوای تمامی صفحه های دیگر را با شیت گزینش گردیده مخلوط کرده و بهبود میدهیم، در غایت بقیه صفحه ها شبیه را به ورقه اساسی تعیین گردیده ریدایرکت 301 می کنیم. 

نحوه دوم: زمانی که وب سایت دارنده صفحه های ضعیف و نادر کیفیت ولی مربوط به مورد وب سایت میباشد، از نوایندکس کردن استعمال میکنیم. این صفحه ها را نمی اقتدار حذف کرد زیرا بودن آن ها موردنیاز میباشد ولی از طرفی این صفحه ها، چندان کیفیت خوب و قادر نیستند. 

نحوه سوم: وقتی که برگه‌ای از وب سایت برای یوزرها وبسایت موءثر و کاربردی نباشد یا این که با مورد عمل وب سایت دارای ارتباط نباشد یا این که از طرف یوزرها اینترنتی سرچ نشود، آن URL حذف می‌شود. حذف کردن URL از درون تارنما به‌این معناست که روبات گوگل و کاربرانی که به نشانی قبل مراجعه می‌نمایند کد خطای 404 اخذ نمایند. این زمینه سبب ساز میشود که گوگل به گذر زمان کاغذ متبوع را از ایندکس خویش بیرون نماید.
 

  • ۰۰/۱۰/۰۸
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی