مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


این گزینه بسیار در بهبود درجه موءثر میباشد شما مسلما می بایست پیش از به کارگیری از یک واژه کلیدی سئو سایت به خیر در خصوص آن تحقیق نمایید. مراد از تحقیق در باب کلمه ها کلیدی این میباشد که چک نمایید مخاطبان نیازهای خویش را با چه کلماتی در وب کاوش می‌نمایند. با این پژوهش ها میتوانید محتوای وب سایت را بر طبق نیازهای مخاطبان ساخت فرمائید. نگران نباشید چون برای یافتن این کلمه ها نیز ابزارهای مختلفی وجود دارااست.

seo تیتر بهینه سازی meta title
تیتر بهینه سازی یا این که Meta Title به عبارتی عنوانی میباشد که در نتیجه ها جستجوی گوگل اکران داده میشود. گزینش کردن یک تیتر دیدنی در جذب مخاطبان یک دستور کلیدی میباشد و با‌یقین منجر ارتقاء CTR شود پس مدام کوشش نمایید ازیک تیتر دیدنی برای مقاله خویش به کار گیری فرمائید که ولی کلمه و واژه کلیدی اساسی مقاله شما نیز در آن به شغل رفته باشد. خوب میباشد که‌این تیتر فی مابین 55 تا 60 واژه باشد.

seo ساختار متن
seo ساختار متن! شاید این آیتم یک مقدار برای شما حیران کننده باشد، seo ساختار متن با استعمال از تگ های هدینگ ( H1, H2, H3, H4, H5, H6 ) اجرا می گیرند. محتوای متنی مقاله شما دقیقا بایستی به صورت لیست باشد. هرچه سرفصل اصلی خیس باشد از تگ بزرگتر به کار گیری می گردد و هرچه اهمیت سرفصل نادر خواهد شد از تگهای به مراتب کوچکتر استعمال میشود.

دقیقا چیزی که شما در همین نوشته‌ی علمی همگام اینترنت مشاهده میکنید. این عمل هم به گوگل امداد می‌نماید ساختار متن مقاله شمارا عالی تشخیص بدهد و هم یوزرها نظم بهتری در نوشته می بینند و تجربه ای خوشایند از مطالعه مقاله شما خواهند داشت.

باصرفه‌سازی انکرتکست‌ها یا این که لینک و پیوند ها
خواسته از انکرتکست پیوند‌هایی میباشد که درون متن قرار می‌دهید. این لینک و پیوند‌ها می بایست دارای ارتباط به مورد باشند و اما نباید برابر با واژه کلیدی شما باشد البته می اقتدار از کلمه و واژه کلیدی درین پیوند ها به کار گرفت. در صورتیکه که لینک فرنگی برابر با واژه کلیدی شما باشد منجر سرگردان شدن گوگل و موتورهای جستجو گر شود.

با صرفه‌سازی توضیحات متا meta description
توضیحات متا یا این که خلاصه توضیحات مقاله شما، به عبارتی متنی میباشد که در صفحه های جستجوی گوگل اکران داده می شود. در حالتی که که شما تگ متا توضیحات را وارد نکرده باشید موتورهای کاوش گر به صورت پیشفرض خلاصه ای از مقاله شمارا در نتیجه ها اکران میدهند.

عالی میباشد توضیحات متا دربین 150 تا 160 کاراکتر باشد و همینطور بایستی عملکرد فرمایید در‌این توضیحات هم از کلمه و واژه کلیدی مقاله به کار گیری کرده باشید و هم توضیحات معمولی و جاری و اما جالب برای مخاطبان باشد تا بتوانید مخاطبان را به کلیک ترغیب فرمائید.
 

  • ۰۰/۱۰/۰۹
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی