مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


اعتنا فرمایید که چه ما بخواهیم و چه نخواهیم، صفحه های 404 در تارنما به وجود میایند. این ممکن میباشد سئو سایت به جهت خطا خویش استفاده کننده در وارد کردن نشانی برگه ای از وبسایت باشد، قابلیت و امکان داراست به خیال خطاها ما بوده یا این که حتی به جهت اخذ پیوند با اشتباه املایی از یک تارنما دیگر به وبسایت ما باشد.

بدین ترتیب عالی میباشد یک راه حل دیگر هم برای کاهش نرخ پریدن وب سایت در اینگونه مواردی که مخاطب ما به طور ناخواسته وارد ورقه 404 می گردد، داشته باشیم:

یکی تکنیک هایی که وبمستران حرفه‌ای برای رفع این ایراد استعمال میکنند، پباده سازی مخصوص صفحه های 404 میباشد! در‌این راه حل همت می کنیم برگه 404 وب سایت را به صورتی seo و پباده سازی کنیم که تا استفاده کننده بعداز ورود به آن، تا مکان ممکن از خروج صرف حیث نماید. تحت عنوان مثال می‌توانید کاغذ 404 تارنما آپارات را در تصویر تحت ببینید:

فراگیری تکنیک افق خراش (Skyscraper) در ساخت و ساز محتوا
همان گونه که می‌بینید، تارنما آپارات در ورقه 404 خویش از یک تصویر شوخی به کارگیری کرده و بعد از آن یک پیوند داخلی برای ورود به برگه مهم وبسایت قرار داده. در تصویر زیر، کاغذ 404 وب سایت ورزش 3 را مشاهده می‌کنید:

این تارنما هم علاوه بر یک تصویر متحرک مزاح، تعدادی لینک و پیوند داخلی به صفحه های گوناگون تارنما داده گردیده تا یوزرها به امداد آن ها به سود متبوع خویش دست پیدا نمایند. همچنین از یوزرها درخواست گردیده تا برای رفع ارور 404 جانور، ایراد را با مدیریت وبسایت میان بگذارند.
 

  • ۰۰/۱۰/۱۱
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی