مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


10 / 10از 1 مخاطب
همان گونه که می‌دانید گوگل در حین یک‌سری سال به صورت تروتمیز حدودا هر سه ماه یکبار پیج رنک صفحه ها سئو سایت را آپ دیت می‌کرد و این پیج رنک یک کدام از فاکتورهای اساسی در تعداد ورودی گوگل و نماد دادن یا این که ندادن هر وب سایت در صفحه های اولیه حاصل گوگل بود. البته مدتی ست که از بروزرسانی دوباره گوگل قبل میباشد و کوشش اشخاصی که در بروزرسانی وب سایت خویش مبادرت کرده اند بی فیض ما‌نده میباشد.درین نوشته‌علمی از گروه مقاله‌ها طراحی وب سایت میخواهیم تا به عاقبت پیج رنک گوگل پی ببریم.

مت کاتس در کلام هایی در باب پیج رنک گوگل به سرنوشت پیج رنک گوگل اشاره نموده است. بر پایه ی گفته ی مت کاتس که در باب عدم بروز رسانی پیج رنک نقل شده، ایده حذف پیج رنک را در ذهن تقویت می نماید. همینطور مت کاتس اشاره میکند که پیج رنک یک وبسایت نشانگر کیفیت محتوای آن وجود ندارد با اینکه بر مرتبه بندی حاصل گوگل تاثیر گذار میباشد. به گفته وی پیج رنک صرفا علامت دهنده تعداد لینک و پیوند های ورودی به یک تارنما از وبسایت های دیگر وب میباشد.

کارداران اثر گذار در پیج رنک

همان یکی‌از عواملی که می‌تواند در ارتقاء پیچ رنک مفید باشد ساختار و کیفیت کدنویسی میباشد و وبسایت می بایست یک کاغذ مهم داشته باشد و به راحتی بتوان به صفحه ها مهمتر دسترسی پیدا کرد (مانند نمودار درختی). اینکار موجب میگردد تا پیج رنک تارنما شما ارتقاء پیدا نماید.

همینطور برای بهبود مقام خویش در موتورهای کاوش گر گوگل استعمال از محتوای موءثر و کیفیت خوب از اهمیت بالایی شامل است.
به علاوه حرف های مت کاتس علامت می‌دهد که درصورتی که محتوای وب سایت توسعه و گسترش پیدا نماید و لینک و پیوند های بیشتری به وب سایت ساخت و ساز گردد قادر است روی پیج رنک تارنما تاثیرگزار باشد.

و در پایان با اعتنا به کلام های مت کاتس می اقتدار متوجه شد که معنا پیج رنک بصورت یکی مشخص و معلوم تا حدی فراموش گردیده و به یوزرها اینترنتی ارائه نخواهد شد البته بها و اهمیت کسب بک پیوند های طبیعی و مطلوب از تارنما های دارای اعتبار همچنان محافظت گردیده و بر سکو بندی نتیجه ها کاوش و ارتقاء پیج رنک و ارتقا پیج رنک تاثیرگذار میباشد.
 

  • ۰۰/۱۰/۱۲
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی