مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


از دید گوگل، خرید بک پیوند یک تکنیک seo کلاه سیاه برای بهینه سازی به شمار می‌رود؛ یعنی راهی برای سئو سایت تقلب یا این که فریب دادن گوگل و بقیه موتورهای کاوش به‌سیرتکامل‌ای که اینترنت‌تارنما شما فراتر از آنچه سزاوار آن میباشد مرتبه بندی خواهد شد. همانطور که میدانید سئو وب سایت‌ها برای گوگل به دو گروه بهینه سازی داخلی و فرنگی تقسیم میگردد و بک پیوند سازی در تیم سئوی آف پیج یا این که off-page بهینه سازی قرار میگیرد. پس تا اینجا فهمیدیم که در واقع بک پیوند سازی یک تکنیک بهینه سازی میباشد؛ ولی طریق‌های متفاوتی برای اجرای این تکنیک وجود دارااست که یکی آنان خرید بک پیوند میباشد. عالی میباشد بدانید در صورتیکه بک لینک و پیوند بدون واسطه خریداری میکنید، seo برون شیت (off-page بهینه سازی) را به طور درست اعمال نمی‌دهید؛ ولی در صورتیکه به یک اینترنت‌وبسایت دارای اعتبار مبلغی پرداخت نمایید با این مقصود که تبلیغ مارک شما‌را بکند و یاور با آن یک بک لینک و پیوند هم به سایتتان بدهد –مانند آنچه در رپورتاژ اطلاع رسانی حادثه میفتد- مسئله پاره ای گوناگون میباشد.

در واقع گوگل در هنگام مواجهه با بک پیوند یک تارنما سه تصمیم ممکن میباشد اتخاذ نماید:

سکو شما‌را ارتقاء ببخشد.
هیچ اقدامی اجرا ندهد.
شمارا به خیال و خاطر بک لینک و پیوند جریمه نماید.
هنگامی مبادرت به ایجاد کرد بک پیوند کردید و گوگل تصمیم بگیرد تا جایگاه وبسایت شمارا بهبود ببخشد، حدود 10 هفته ارتفاع می کشد تا یک پلکان مرتبه شما ارتقاء پیدا نماید. خرید بک لینک و پیوند‌های کیفیت عالی نیز هواداران نسبتاً متعددی در میان مدیران اینترنت‌تارنما‌ها دارااست؛ ولی با این اکنون بک پیوند‌هایی که از این طرز به دست میایند از حیث اکثر موتورهای کاوش نمی‌توانند از کیفیت بالایی برخوردار باشند. گوگل مخالف ایجاد کرد تصنعی گونه های لینک و پیوند‌های فرنگی میباشد، بلکه بارها و بارها تأکید بر این داشته که پیوند‌های فرنگی که به وب سایت شما وارد میگردند می بایست به طور طبیعی، به وسیله دوست داران شما و به دلیل آن که آنان تارنما شمارا سزاوار معرفی به کاربرانشان دانسته‌اند به وجود بیایند؛ براین اساس شاید بتوان اظهار‌کرد به کارگیری از کانال‌های وب لاگ محرمانه یه خرده مطمئن‌خیس به حیث رسد.
 

  • ۰۰/۱۰/۱۳
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی