مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


آنچه تمامی متخصصان بهینه سازی روی آن واقعه حیث دارا هستند این میباشد که خرید بک پیوند شمشیری سئو سایت دو کناره میباشد؛ از یک‌سو ممکن میباشد سبب جریمه شدن تارنما شما بوسیله گوگل خواهد شد و از سوی دیگر میتوانید از آن برای ارتقاء درجه تارنما خویش به کارگیری فرمائید. همانطور که اینترنت‌وبسایت‌هایی با مرتبه بهتر تعداد نسبتاً متعددی بک پیوند دارا‌هستند، اینترنت‌وب سایت‌های با منزلت و مرتبه بسیار زیر نیز از تعداد بک پیوند‌های متعددی برخوردارند؛ پس نمی‌اقتدار درجه بهتر اینترنت‌تارنما‌های دارای اعتبار را فقطً به تعداد بک پیوند‌هایشان رابطه اعطا کرد. این موضوع نیاز به چک و محاسبه بیشتری دارااست.

طریقه گوگل نسبت به خرید بک لینک و پیوند
از لحاظ گوگل، خرید بک پیوند یک تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه برای seo به شمار می‌رود؛ یعنی راهی برای تقلب یا این که فریب دادن گوگل و بقیه موتورهای کاوش به‌سیرتکامل‌ای که اینترنت‌وب سایت شما فراتر از آنچه لایق آن میباشد درجه بندی خواهد شد. همانطور که میدانید سئو تارنما‌ها برای گوگل به دو تیم seo داخلی و فرنگی تقسیم می‌گردد و بک لینک و پیوند سازی در گروه offpage seo یا این که off-page بهینه سازی قرار میگیرد. پس تا اینجا فهمیدیم که در واقع بک پیوند سازی یک تکنیک seo میباشد؛ البته طرز‌های متفاوتی برای اجرای این تکنیک وجود دارااست که یک کدام از آنان خرید بک لینک و پیوند میباشد. عالی میباشد بدانید درصورتی که بک پیوند بی واسطه خریداری میکنید، بهینه سازی برون شیت (off-page بهینه سازی) را به طور درست ایفا نمی‌دهید؛ ولی در حالتی که به یک اینترنت‌تارنما دارای اعتبار مبلغی پرداخت فرمایید با این مقصود که تبلیغ مارک شما‌را بکند و هم پا با آن یک بک لینک و پیوند هم به سایتتان بدهد –مانند آنچه در رپورتاژ اطلاع رسانی رخداد میفتد- زمینه مقداری مختلف میباشد.
 

  • ۰۰/۱۰/۲۰
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی