مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


فاکتورهای ترافیک و تعامل ممکن میباشد سیگنالی از طراوت محتوا باشد
رفتارهای تعاملی استاندارد در حاصل SERP میتواند تحت عنوان شاخصی از تازگی سئو سایت و طراوت باشد (مانند کلیک زیاد و واحد سنجش فرصت حضور در ورقه).

تغییرات در anchor text هایی که به تارنما شما مربوط می گردند سبب ساز می شود که محتوای سابق خیس بی قیمت شوند.
چنانچه تارنما یا این که کاغذ اینترنت خویش را بطور ناگهانی یا این که به ندرت تغییر تحول دهید، سود آن تغییر و تحول anchor text های موضوعات مختلفی میباشد که به سایت شما اشاره میکنند (هرچند غیر مطلوب میباشد البته سود تجربیات تعدادی ساله عبد و بنده میباشد). در شکل چهره دادن این مورد ممکن میباشد گوگل به‌این فیض رسد که anchor text های کهن خیس دیگر طراوت ندارند و در سود قیمت پیوند های مرتبط با آن‌ها‌را زیر بیاورد.

هرطور که باشد بازهم دود از کنده بلند می گردد!
نتیجه ها تازه مدام شایسته ترین نیستند. گهگاه موضوعات دیرین خیس که کمتر شرایط خبری دارا‌هستند از مرتبه بالاتری برخوردار می شوند (سازه به عوارض دیگری که در زمینه ی تنی چند از آنها سخن کرده ایم و در ارتباط چند دیگر به دنبال این موسسه سخن خوا هیم نمود).

خبرها گوگل
می توانید باور نتایج نمائید که گوگل طراوت محتوای شمارا به رسمیت می شناسد و ممکن میباشد بلافاصله شمارا به بالاترین نتیجه ها کاوش در قسمت خبری خویش برساند (یا این که در خبر‌ها نو موبایلی) ولی لازمه اینکار این میباشد که سایتتان را با توفیق در قسمت خبری گوگل نام نویسی نمایید.
 

  • ۰۰/۱۰/۲۱
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی