مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

 

 

همان گونه که در فصل یک فراگیری مقدماتی بهینه سازی برای شما تا حدودی موتور های جست وجو و سعی ان ها سئو سایت را توضیح دادیم ، در‌این نوشته‌علمی نیز قصد داریم به طور بدون نقص روش کوشش کرال ، ایندکس و رنکینگ ها را برای شما به طور بی نقص شرح دهیم. در صورتی فصل پیشین را خوانده باشید ، تا الان می بایست بدانید ، موتور های کاوش ، ماشین های پاسخگو می‌باشند که شایسته ترین سود را نسبت به کوئری سرچ گردیده بوسیله استفاده کننده ، به وی اکران میدهند. پس به حافظه داشته باشید ، او‌لین و مهمترین فاکتور در محتوا ، قابل اکران بودن آن برای موتور های کاوش میباشد.

طرز سعی موتور های کاوش
در وضعیت کلی ، موتور های کاوش مانند گوگل ، 3 مرحله کلی دارا‌هستند :

کرال یا این که خزیدن (crawling) : درین مرحله که می اقتدار خاطرنشان کرد مهم‌ترین مرحله برای موتورهای کاوش میباشد ، ربات هایی که به ان ها کرالر یا این که اسپایدر نیز می‌گویند ، کاغذ وبسایت شما‌را محاسبه می نمایند یا این که در اصطلاح در ان خزش می نمایند.
ایندکس (indexing) : در مرحله دوم وقتی که ربات های خزنده گوگل ، محتوا و شیت وبسایت شما‌را چک کردند ، موتور جست وجو ان ها را دستبندی ، یا این که در هم اندازه فارسی نمایه سازی می نماید و در دیتابیس خویش ذخیره می نماید تازمانیکه مخاطب سوالی مرتبط با ان داده ها داشت ، ان ها را به وی اکران دهد.
سکو بندی (ranking) : در مرحله اخر موتور کاوش ، شایسته ترین و مطلوب ترین جواب را به مخاطب از اطلاعاتی که آنها‌را ایندکس نموده است ، نشانه می‌دهد. این مرحله به شما نشانه میدهد ، شایسته ترین محتوا برای نیار مخاطب ، یکی‌از وسیع ترین میزان ها برای جایگاه بندی ، برگه وب سایت شماست.
1. موتور های کاوش در خزیدن یا این که کرال


در‌این مرحله که او‌لین مرحله نیز میباشد، موتور جستجوگر ، تعداد متعددی از ربات ها را برای یافتن محتواهای بروز گردیده و تازه ارسال می نماید. این ربات ها وظیفه دارا هستند هرگونه محتوایی را چه به طور متن چه به فرمت هایی مانند ، محتوای گرافیکی، عکس، کلیپ یا این که صوت را شناسایی نمایند.

براین اساس ربات های گوگل حتی در صورتی‌که که قصد سئو وب سایت نداشته باشید نیز محتوای های شمارا پیدا می نمایند.

ربات های گوگل زمانی که در ورقه شما خزش می نمایند تا داده ها شما‌را پردازش نمایند ، ممکن میباشد به لینکه هایی نیز روبه رو شوند. این پیوند ها که می‌تواند به طور داخلی یا این که فرنگی باشد ، هر مورد را با امر العمل های متعدد پردازش می نمایند.

سیستم موتور های کاوش در واکنش با لینک و پیوند این چنین میباشد که ، ان ها محتوایات پیوند را محاسبه می نمایند ، بعد از آن به دیتا و مخزن داده ها خویش منتقل می نمایند. نکته ای که می بایست به آن دقت داشته باشید این میباشد که درین نوع از پردازش داده ها ، محتوایی که از پیوند شیت شما پیدا گردیده‌است به طور بی واسطه وارد دیتابیس یا این که ایندکس گوگل نمی‌شود.
 

  • ۰۰/۱۰/۲۲
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی